ארבע קבוצות מחלקת הנוער יתמודדו מחר במשחקי גמר גביע המדינה

עוד עונה מצוינת של קבוצות המחלקה השונות בגביע המדינה תגיע מחר (רביעי) לאחת מנקודות השיא שלה. שבע קבוצות העפילו למשחקי הגמר וארבע קבוצות ילדים של מכבי תל אביב ינסו כבר מחר להניף את הגביע. שתיים מתוך הארבע יתמודדו אחת מול השנייה בגמר נדיר ומיוחד במינו שמבטיח תואר למחלקת הנוער עוד לפני המשחק. השתיים הללו הן קבוצות ילדים ג' של המועדון, מכבי ת"א 'עוז' ומכבי ת"א 'לייבו' שיעלו למגרש בבית הנבחרות בשפיים (11:30) למשחק שכולו צהוב כחול.

רק לפני שבוע עברו שתי הקבוצות את שלב חצי הגמר בתום משחקים מותחים ורבי שערים ומחר שתיהן יתמודדו על הגביע. עוד לפני כן יחל היום העמוס של קבוצות המחלקה בבית הנבחרות כאשר קבוצת טרום א' צפון של המועדון תנסה לקטוף גביע ראשון של המחלקה בעונת 2014/15. היריבה של הצהובים בקרב על הגביע של טרום א' תהיה מכבי חיפה.

היום העמוס יינעל בשעה 16:00 כאשר גם קבוצת ילדים א' דרום של המחלקה תנסה לצאת משפיים עם גביע המדינה. את חצי הגמר עברו החניכים של אורי דוד רק בשבוע שעבר לאחר מאבק קשה מול מ.ס אשדוד שהסתיים בניצחון 1-2. מי שתעמוד מחר בינם לבין הגביע הנכסף תהיה היריבה העירונית, הפועל ת"א בדרבי מסקרן.