הקשר שכבש מול ב"ש את שערו ה-24 העונה ניצל את הביקור בחנות הרשמית כדי לצנן את האווירה: "השיפור במשחק שלנו חשוב לא פחות מהנקודות"

אחרי הניצחון המרשים על הפועל ב"ש 1:3 ערן זהבי וברק יצחקי מצאו את הזמן אתמול (ג') לבקר בחנות הרשמית של המועדון בת"א, ולבלות עם האוהדים שהגיעו בהמוניהם כדי לחוש את אבק הכוכבים הצהוב. בין חתימה על חולצה לצילום סלפי עם האוהדים מצא ערן זהבי זמן להתייחס גם לניצחון  על היריבה מבירת הנגב ולמשמעויות של הפער שנפתח בצמרת ל-8 נקודות.

https://www.youtube.com/watch?v=uJYk73zqVDI

"אנחנו ניצחנו את ב"ש ולקחנו 3 נקודות מאוד חשובות אבל עוד לא ראיתי אתמול צלחת אליפות", ניסה הקשר לצנן  את האווירה. "אני חושב שגם במשחקים הקודמים היינו יותר דומיננטים מהיריבות שלנו אבל לא הצלחנו לקחת את הנקודות וזה מה שחשוב. בסה"כ במשחקים האחרונים הראנו שיפור גדול במשחק שלנו וזה לא פחות חשוב מהנקודות ונקווה להמשיך ככה".

ZEHAVI

זהבי התייחס גם למעמד המרשים שלו בטבלת השחקנים במועמדים לנעל הזהב באירופה, כשלפניו נמצאים בין היתר כריסטיאנו רונאלדו, ליונל  מסי ודייגו קוסטה, והודה: "נעל הזהב לא תהייה שלי, אבל ממשחק למשחק אני רוצה לעשות הכי טוב לקבוצה. זו לא ההייתה אחת המטרות שלי בתחילת העונה להקיע הרבה, אלא באמת לעזור לקבוצה ולהשתפר כשחקן וברור שזה בא לידי ביטוי במספרים אז זה נחמד אבל הכי חשוב הדרך שאנחנו עושים ונקווה להמשיך ככה".