לפני האימון המסכם שנערך במזג אוויר סוער, הגיע יואב זיו למסיבת העיתונאים ודיבר על ההכנות לקראת המשחק מחר, ועל התחרות הבריאה בין השחקנים

יואב זיו הגיע הבוקר למסיבת העיתונאים המסורתית לפני המפגש מול קרית שמונה מחר (ב'). זיו, שעלה בהרכב במשחק האחרון מול הפועל באר שבע, התייחס לתחרות על גופיית ההרכב, וגם על ההתרגשות שעולה אצלו בכל פעם שהוא משחק: "לאורך השנים שהייתי פה במכבי, תמיד קיבלתי גיבוי מהצוות. כשהיה מגיע לי שיחקתי, ואני שמח שאני מוכיח את המקום שלי כל פעם. אני שמח על כל הזדמנות לשחק ולפעמים מרגיש כמו ילד שעלה מהנוער, ועברו כמה שנים מאז שזה קרה".

https://www.youtube.com/watch?v=AbuohpR8NfQ

Ziv

על התחרות שקיימת על המקום בהרכב אמר זיו: "יש לנו סגל של 24 שחקנים שיכולים לשחק ביום נתון והתחרות בקרית שלום היא זו שקובעת. זה משפר אותנו וככה אנחנו גם יכולים לתמוך ולעודד את מי שלא משחק ושומרים על חדר הלבשה בריא. טבעי ששחקן ירצה לשחק אבל השאלה איך זה מתבטא. אצלנו מי שלא משחק ומאוכזב, מגיע לאימון הבא כדי להוכיח שמגיע לו לשחק, זו תחרות בריאה".

בהתייחס למשחק הקרוב, אמר המגן: "אין הרבה מקום להפתעות, אבל את ההפתעות הטקטיות אשאיר למאמנים. התפקיד שלנו זה לבצע את ההוראות. קרית שמונה קבוצה מצוינת והם צריכים את הנקודות בדיוק כמונו. יש לקרית שמונה שחקנים טובים גם במידה ושחקן כזה או אחר חסר".