רגע לפני המשחק מול קרית שמונה, פאקו אייסטאראן כינס מסיבת עיתונאים ודיבר על המשחק הקרוב, הדרך שלו כמאמן ועדכן לגבי מצב הסגל

יממה לפני המשחק מול קרית שמונה, ורגע לפני האימון המסכם במזג האוויר הגשום, כינס פאקו אייסטראן מסיבת עיתונאים בקרית שלום. מכבי של פאקו מגיעה למפגש לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים מהמקום הראשון, עם פער של עשר נקודות מהיריבה שנמצאת במקום השלישי. מהסגל של מכבי יעדרו יובל שפונגין (מחלה) וקרלוס גרסיה (צהובים).

https://www.youtube.com/watch?v=AbuohpR8NfQ

Pako

"המשחק מחר הוא משחק קשה מאוד", אמר פאקו בפתיחת מסיבת העיתונאים. "הם קבוצה שעברה תקופה קשה בגלל פציעות. יש להם פוטנציאל גדול ואני מצפה למשחק קשוח מאוד כדי לקחת שם נקודות. השחקנים שלהם הם אותם שחקנים, והם ינסו להוכיח שהם מסוגלים לנצח אותנו. אנחנו בזמן הכי חשוב של העונה וכל משחק חשוב. אני לא מנסה לחנך אף אחד, אלא להשפיע על הקבוצה שלי לשחק את הכדורגל שאני רוצה. כשאתה מגיע כמאמן מבחוץ אז צריך לתת כבוד לתרבות שבה אתה נמצא, אבל לא לפחד לעשות שינויים שלדעתך הם הכרחיים". 

"אנחנו נקראים מאמנים בגלל שאנחנו מעבירים את האימונים. אני שופט את השחקנים לפי האימונים", הוסיף המאמן שהתייחס גם להיעדרותו של יובל שפונגין: "זו עונה לא קלה בשביל יובל. כשהגעתי למכבי הוא עבר פציעות, עכשיו הוא חולה ולא יכול לקחת חלק באימונים, וזה מצב לא קל בשבילו".