לאחר ניצחון מתוק, פאקו אייסטראן וטל בן חיים בתגובות ראשונות לניצחון החשוב הערב

בסיומו של ערב נפלא בבלומפילד, מכבי תל אביב משיגה ניצחון חשוב מאוד מול הפועל באר שבע, אשר מעלה את הצהובים ליתרון שמונה נקודות בפסגה. צמד שערים של ערן זהבי ושער של טל בן חיים קבעו את תוצאת המשחק והכניעו את האדומים מבאר שבע. 

פאקו אייסטרן  אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב וגדול במיוחד. חשוב מאוד שנמשיך להציג את הרמה שהצגנו הערב. הם חזרו למשחק במתפרצת אבל גם אחרי שהם השוו, הצלחנו להמשיך ולשלוט במשחק.  הגדלנו את הפער לשמונה נקודות אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר. השחקנים שנכנסו היו טובים מאוד וללא ספק עזרו לנו לנצח את המשחק. החזרה של ראדה פריצה לכושר משחק משמחת אותי מאוד. אני חושב שמאבק האליפות היה תלוי בנו גם לפני המשחק". 

celebration

טל בן חיים שהיה פקטור משמעותי מהרגע שנכנס, אמר בסיום :"אנחנו קבוצה יותר טובה ולאורך זמן נראה את זה. העבודה שלנו השחקנים זה להיות במקום הראשון. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזו, ואנחנו קרובים להשלים את המשימה שלנו. יש לנו צוות מצוין שהכין אותנו נהדר למשחק. אצלנו כל אחד יכול להיות בהרכב והשחקנים מקבלים את זה בהבנה. עזרתי לקבוצה לנצח וזה מה שחשוב בשורה התחתונה. ברגע שעלינו ל2-1 הם ניסו להשוות ואז היו חשופים מאחורה."