הקשר שבישל פעמיים לא שכח לפרגן גם לחבר הטוב שכבש: "כשטל מבקיע אני מרגיש כאילו גם אני כבשתי"

אחד השחקנים הבולטים בניצחון הגדול אמש על הפועל ב"ש בבלומפילד היה דור מיכה שחתם הופעה טובה עם שני בישולים נוספים לאוסף. הקשר היה מרוצה מאוד בסיום המשחק לא רק מההופעה שלו אלא של כל הקבוצה למרות הזמני של האורחים: "מאז שהחל הפלייאוף היו לנו שני משחקים ממש טובים למרות שאנחנו אוהבים לעשות את זה בדרך הקשה ולקבל שערים במחצית השנייה שלא ממש קשורים למשחק. גם היום וגם במשחק הקודם הראנו הרבה אופי וחזרנו להוביל וגם לנצח וזה היה ניצחון חשוב מאוד".

https://www.youtube.com/watch?v=eceN_GnPfJY

"לפתוח פער של שמונה נקודות מהמקום השני זה משהו שנותן הרבה אוויר וביטחון ומקדמה טובה מאוד להמשך". הקשר לא שכח לפרגן גם לקהל הצהוב ששוב תרם את חלקו והעניק למשחק אווירה מצוינת: "הקהל נתן הצגה גדולה היום ודחף אותנו גם לאחר השוויון של באר שבע וזה עזר לנו מאוד".

Ben Haim

מיכה שמח כמובן על התרומה שלנו לניצחון, אך התרכז יותר בפרגון לחברו לקבוצה: "טל בנאדם מאוד קרוב אלי וחבר טוב וכשהוא מבקיע אני מרגיש כאילו גם אני הבקעתי. השער שלו היה יותר מבצע שלו מאשר בישול שלי, אבל בישלתי שני שערים ואני שמח שיכולתי לעזור".

PRITZA

החלוץ השבדי של מכבי תל אביב, ראדה פריצה היה שמח גם מהניצחון וגם מחזרתו למגרשים לאחר פציעה ארוכה: "התגעגעתי לשחק. כיף לשחק ולעבור את הפציעות. זה היה משחק חשוב, הגדלנו את הפער וזה ניצחון חשוב מאוד. אנחנו תמיד מכוונים לנצח כל משחק. אני מאוד אוהב את הקהל. המרוץ לא נגמר אבל אנחנו בעמדה טובה מאוד. אני אישית מאמין שאנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל, אנחנו מובילים את הטבלה כבר הרבה זמן. אני מאמין שבסוף העונה כולם יראו מי הקבוצה הכי טובה".