קפטן הצהובים סיכם את הניצחון אמש 0:3 על מכבי אחי נצרת והעפלה לגמר גביע המדינה

אחרי הניצחון 0:3 על מכבי אחי נצרת והעפלה לגמר גביע המדינה בכדורגל, קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, לא הסתיר את שביעות רצונו מהעפלה לגמר אבל פחות מהיכולת שהציגו הוא וחבריו.

https://www.youtube.com/watch?v=edeeT4JBGUA

"המשחקים בדרך כלל תלויים בנו", סיכם הקפטן, שרן ייני, והוסיף "כשאנחנו באים בשיא הטירוף והאנרגיות והרצון, זה נראה אחרת. כולם ניסו להביא את עצמם למצב שאנחנו מפוקסים לגמרי, זה פשוט היה קשה יותר אתמול וחבל. אני שמח שזה לפחות הספיק לנו מה שנתנו".

"אני מקווה שננצח בגמר שיהיה, אבל יש לנו  עוד שלושה משחקי ליגה עד אז, אנחנו צריכים לשמור על כושר כמה שיותר ולהגיע מוכנים כי אתמול זה לא היה מספיק טוב עבורנו", הוסיף ייני.

yeini

הקפטן הודה שהשער הראשון שהבקיע ערן זהבי היה תרגיל עליו עובדים בקבוצה במהלך האימונים: "אנחנו שמחים שיש שער שאנחנו עובדים עליו ומתרגלים אותו וכל המהלך הולך כמו שצריך ומסתיים עם שער. זה כיף. וגם כיף לפתוח משחק כשאנחנו מובילים. אז אני מאוד מקווה שזו לא הסיבה ליכולת הפחות טובה במחצית הראשונה. לי זה נתן רק יותר ביטחון".

לקראת הגמר הוסיף: "גביע זה גביע. אנחנו רוצים ללכת כמה שיותר רחוק בכל המפעלים. הצלחנו השנה גם לזכות בגביע הטוטו וגם להגיע לגמר הגביע, אנחנו גם במצב טוב לקראת הזכייה באליפות, בינתיים דברים הולכים טוב".