לאחר שביצעו מיני איחוד בשתי הקבוצות, המריאו נערים ג' לאיטליה והשתתפו בטורניר מסורתי שנערך בעיירה פורדנונה

לפני כשבועיים העפילו שתי קבוצות נערים ג' ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב אל גמר גביע המדינה שיערך בסוף החודש. מספר ימים לאחר מכן, הרכיבו שתי הקבוצות נבחרת אחת אשר נסעה לייצג את המועדון בטורניר ילדים מסורתי שנערך באיטליה.

הטורניר שנקרא Memorial Gallini"", נערך בעיר פורדנונה שבצפון איטליה ולראשונה לקחה בו חלק קבוצה ישראלית. הצהובים הצעירים נסעו לשישה ימים לעיירה האיטלקית, ולקחו חלק בטורניר אשר בנוי מ-32 קבוצות שמחולקות לשמונה בתים של ארבע קבוצות. שתי הקבוצות שסיימו בשתי המקומות הראשונים המשיכו להתחרות על המקומות הגבוהים, והשתיים האחרות על המקומות הנמוכים.

C

נערים ג' המאוחדת סיימה במקום השני בבית לאחר שהתמודדה נגד קבוצות כגון אטלנטה, דון בוסקו וונטו בניה. בשמינית הגמר נחלו החניכים של ארז בלפר הפסד ללודוגורץ הבולגרית בפנדלים. את שני משחקיה הנותרים סיימה הקבוצה עם ניצחונות שהובילו אותה עד למקום התשיעי מתוך 32. הזוכה בטורניר, היא קבוצת הפאר המקומית מילאן.הצוות המקצועי סיפר שלמרות שמצב הדשא לא היה איכותי במיוחד, התכונות של הפיזיות והמהירות שנתקלו בהן בטורניר היו משוכה טובה לשחקנים, שהתמודדו יפה מאוד עם האתגר תוך כדי יצירת חברויות חדשות שנרקמו בין שחקנים משתי הקבוצות, שבשנה הבאה יתאחדו לאחת.