קבוצת הנוער בק"ש, נערים א' תתארח בראשון לציון ונערים ג' במשחק עונה. הרשימה המלאה של המשחקים במחלקת הנוער כאן לפניכם

עוד שבת כבר בפתח, ואיתה מחזור שלם של משחקים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. קבוצתו של זיו אריה תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני ק"ש בשעה 12:00, שבוע לפני המפגש החשוב מול מכבי חיפה. קבוצת הנוער מגיעה לאחר ניצחון 0:3 בבית על נס ציונה, כאשר היא במקום הראשון בטבלה.

גם קבוצת נערים א' תצא למשחק חוץ בעיר היין מול ראשון לציון, כאשר היא רושמת כבר שלושה ניצחונות רצופים. שלושה מחזורים לסיום, אליעזר בן אהרון וקבוצתו שמוליכה את הטבלה ינסו להשיג ניצחון שעשוי להיות קריטי במאבק האליפות. המשחק יערך בשעה 13:30.

Glazer

המשחק היחידי שלא יתקיים בשבת, הוא של קבוצת נערים ב', אשר ייערך ביום שישי בקרית שלום בשעה 16:30, כאשר מכבי תל אביב 'אלי פוקס' תארח את הפועל פתח תקווה. הקבוצה של שלומי מיטלקה נמצאת גם היא במקום הראשון בטבלה.

קבוצת נערים ג' שמובילה את הטבלה עם משחק חסר,תצא למשחק צמרת מול בית"ר ירושלים בבית וגן שיתחיל בשעה  11:00. הקבוצה של אייל צחי תנסה להשיג את הניצחון אשר יקנה לה יתרון משמעותי במאבק על התואר, במיוחד לאחר ההפסד לירושלמים בסיבוב הקודם. נערים ג'2 של ארז בלפר תארח בקרית שלום בשעה 08:30 את בית"ר טוברוק.

ילדים א' דרום של אורי דוד יתארחו אצל עירוני מודיעין במשחק חוץ בשעה 15:00. הקבוצה של אורי דוד נמצאת במקום השני בטבלה, ותנסה לצמצם השבת את הפערים מהמובילה. ילדים א' צפון של ניסים דבש יארחו בקרית שלום את צעירי טייבה ב-10:30. ילדים ב' דרום של אסף פרופטה יסעו לבירה ויתארחו בבירה אצל הפועל ירושלים בשעה 12:30. ילדים ב' צפון של כפיר אלפונטה יארחו את הפועל קרית אונו בקרית שלום בשעה 12:30.