שבת עמוסה עברה על שחקני מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אחד עשר משחקים, שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד שמוצגים כאן לפניכם.

קבוצת הנוער של זיו אריה השלימה ניצחון שני ברציפות כאשר ניצחה 0:2 את קרית שמונה בחוץ. החניכים של זיו אריה שהו את ליל שישי בכפר גלעדי, דבר שככל הנראה סייע להם בהשגת שלושת הנקודות. את השער הראשון כבש מאוויס צ'יבוטה, כאשר רגע לפני המחצית קבע סוהיל ארמלי את תוצאת המחצית והמשחק כולו על 0:2. בשבוע הבא תצא הקבוצה של זיו אריה למשחק שעשוי להכריע את זהות האלופה, במגרש ב'קצף' מול מכבי חיפה.

Armeli

נערים א' שיחקו בשבת ב'סופרלנד' בראשון לציון, משחק שהוקדם לאור העובדה שמכבי תל אביב 'עודד' תשחק בגמר הגביע הזמן שיערך המחזור. החניכים של אליעזר בן אהרון סיימו בתיקו עם הפועל ראשון לציון, כאשר עומר לקאו כבש את השער לזכות מכבי.

נערים ב' אירחו כבר ביום שישי בקרית שלום את הפועל פתח תקווה, וקיבלו את השבת עם ניצחון 1:5 גדול בבית. אלמוג אילון(צמד),ניל גולדברג, עומר ברמי ונדב ראובני כבשו לזכות מכבי. השחקנים של שלומי מיטלקה חוזרת למסלול הניצחונות, ושומרת על הפער בפסגה.

נערים ג' השיגו ניצחון חוץ יוקרתי במאבק האליפות מול בית"ר ירושלים בחוץ. מכבי תל אביב 'אלדד' ניצחה 0:2 את הירושלמים בביתם, ועשו צעד משמעותי לקראת התואר. נערים ג'2 סיימו בתיקו אחת מול בית"ר טוברוק בבית, רון רחימי הבקיע לזכות מכבי.

ילדים א' דרום  של אורי דוד רשמו ניצחון מרשים כאשר הבקיעו לא פחות משבעה שערים לרשת של עירוני מודיעין. בסיום נקבעה תוצאת המשחק 1:7. ילדים א' צפון רשמו ניצחון יפה לא פחות כאשר ניצחו את צעירי טייבה 0:5. אופיר סחייק, עוז בילוי, אסף הרשקו, עמית יעקב ועידן רוזנפלד כבשו לזכות מכבי.

את התוצאה הגבוהה ביותר השבת קבעה קבוצת ילדים ב' של אסף פרופטה, אשר התארחו אצל הפועל ירושלים. הצהובים הצעירים סיימו את המשחק בתוצאה 0:8. מכבי תל אביב ב' ניצחה גם היא כאשר התמודדה מול קרית אונו בתוצאה 0:4.