הבלם איתן טיבי ערוך ודרוך למשחק החוץ מול מכבי פ"ת שיינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון

בשבת הקרובה (20:00) יגיע לסיומו הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון במסגרת ליגת ווינר בו תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי פ"ת. רגע לפני הישורת האחרונה, איתן טיבי התייחס ליריביה מהמושבה: "מכבי פתח תקוה היא לא קבוצה קלה. אנחנו עומדים להתמודד מול קבוצה טובה שנמצאת בפלייאוף בזכות ולא בחסד. עד כה הם הקשו על כל יריבה, אבל אנחנו מצידנו באים לעשות את העבודה שלנו.  בתור שחקני הגנה, במשחקים כאלו אנחנו צריכים להיות יותר ממוקדים כי הקבוצות מחכות להתקפה מתפרצת כדי להפתיע אותך".

https://www.youtube.com/watch?v=LOl1JrUuszA

על היכולת שמציגה הקבוצה מאז פתיחת הפלייאוף העליון אמר הבלם: "זה נכון שהגענו למאני טיים בשיא הכושר. עם עובדות קשה להתווכח. הצוות המקצועי ידע לעשות את חלוקת העומסים הנכונה ובגלל זה הגענו למצב הזה בשלב שאנחנו נמצאים בו. ההחלק ההגנתי מתחיל מההתקפה ולהפך . אני חושב שפלייאוף אנחנו באים יותר לידי ביטוי בשני המישורים, אבל יש לנו עוד כמה דברים לשפר".

tibi

בהתייחס לדיבורים על האליפות שלדעת רבים כבר מובטחת למכבי הוסיף טיבי: "אנשים מדברים, זה בסדר, אמנם יש פער מבאר שבע, אבל עד שלא נקבל את הצלחת לא נוריד את הרגל מהגז, וגם אחרי נמשיך לרצות לנצח כל משחק. אנחנו לא מסתכלים ומחשבים באיזה איצטדיון נחגוג, אלא רק על המשחק הקרוב".

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול מכבי פ"ת. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.