מאמן  הצהובים מתכונן למפגש מול מכבי פ"ת (שבת, 20:00) ומצפה מקבוצתו להמשיך ולשפר את היכולת עד סיום העונה: "יש לנו מטרות מעבר למשחק הקרוב"

בשבת הקרובה תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי פתח תקווה. אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים ורגע לפני המשחק שינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף, פאקו אייסטארן התפנה לענות על שאלות בנוגע למירוץ האליפות.

https://www.youtube.com/watch?v=SDLeO0txkQc

מי שצפויים להיעדר מהמשחק הם ברק יצחקי וגילי ורמוט שעדיין מחלימים מפציעה. הבלם קרלוס גרסיה מחלים גם הוא ממכה שספג בקרסול זכר למשחק האחרון מול בית"ר ירושלים ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר.

"המירוץ לאליפות לא הסתיים", הבהיר המאמן. "אנחנו חייבים להמשיך בשגרת האימונים והמשחקים שלנו כרגיל, לא רק כיוון שהכל יכול לקרות בכדורגל, אלא כי אנחנו חייבים לכבד את המקצוע שלנו, ואת האוהדים שמגיעים לתמוך בכל משחק. אסור לנו לשכוח שיש לנו מטרות מעבר לתוצאה במשחק הקרוב. לטובת העתיד של כולנו, כדאי שנעשה את המקסימום בכל עת, כי אתה תמיד טוב כמו המשחק האחרון ששיחקת".

tibi Zeavi pako Yeini

לגבי היריבה במשחק הקרוב, מכבי פתח תקווה, אמר פאקו: "מכבי פתח תקווה בעיניי היא קבוצה שכאשר היא שולטת בכדור, הם מנסים לשחק כדורגל מאוד חיובי, ואני חושב שעד עכשיו בעונה הנוכחית הם עושים עבודה טובה מאוד".

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול מכבי פ"ת. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.