המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, התייחס לנושא שיתוף הפעולה האפשרי בין מכבי ת"א למועדונים נוספים:

“בשבועות האחרונים התפרסם מידע מוטעה באמצעי התקשורת. אנחנו מודעים לעובדה שכרגע מבנה המחלקות נוער בכדורגל הישראלי הוא רחוק מלהיות אידיאלי, כשקבוצות אמורות להחליט לגבי עתידם של שחקנים כבר בגיל 18. בשנתיים שלוש האחרונות ניתחנו את המצב וגילינו כי חסרה מדרגת ביניים וביקשנו להעלות את רף הגילאים מ-18 ל-19 אולי ל-20, כדי לאפשר לשחקנים עוד שנה שנתיים של התחשלות. זה פרק זמן המתאים גם לשירות הצבאי בצה”ל.

https://www.youtube.com/watch?v=AS0RN6slewE

זה פרק זמן מאוד בעייתי לשחקנים בהתהוות, בו דברים משמעותיים קורים במקביל, בחנו את האפשרות לשיתוף פעולה עם הקבוצה מהליגה השנייה. שיתוף פעולה, אני מדגיש, אין מדובר בבעלות על אותה קבוצה, לשתף פעולה כך שהכישרונות שלנו יוכלו להתאמן באותה דרך כמו שהם מתאמנים במכבי, ולאפשר להם להתמודד מול שחקנים מבוגרים יותר בני 30 שזו דרך טובה להשתפר בכדורגל על ידי התמודדות עם שחקנים בעלי ניסיון של 10 שנים בכדורגל הישראלי.

אנו בוחנים את האופציה הזו, הכל כמובן נעשה בדרך חוקית וזה הדבר הראשון שנלקח בחשבון ומכאן שכל הסיפורים על מכבי ב’ הן שטות גמורה. הסיפורים על שיתוף הפעולה עם קבוצה ולא לתת לה לעלות ליגה, גם שטות גמורה. למעשה אני חושב שזאת תהיה מחמאה גדולה שמכבי תשתף פעולה עם קבוצה ושתשאיל לה מספר רב של שחקנים, ואם הקבוצה תעלה ליגה זה יהיה הסימן ששיתוף הפעולה מוצלח מאוד. אז ברור שאין הגבלות מהצד שלנו, חשבו להבהיר שהמידע בתקשורת היה מוטעה, והמידע הזה הוא הנכון אבל נצטרך להסתכל על ההיבט המשפטי".