לאחר חגיגת גביע המדינה, קבוצות מחלקת הנוער השונות יוצאות לשבת של משחקי בית וחוץ מרתקים. הרשימה כאן לפניכם.

מכבי תל אביב 'שחר' פוגשת במסגרת המחזור ה-25 את סקציה נס ציונה, שממקומת במקום ה-15, אחד לפני אחרון בטבלה. המשחק יערך בביתה של מכבי וישוחק באצטדיון רמלה בשעה 11:30. החניכים של זיו אריה מגיעים לאחר הפסד חוץ להפועל באר שבע, כאשר מבחינת הטבלה, מכבי נמצאת עם אותו מספר נקודות של מכבי חיפה, אך עם יחס שערים עדיף בהרבה, כאשר בעוד כשבועיים יפגשו שתי הקבוצות המובילות למפגש ראש בראש.

במסגרת נערים א', תפגוש מכבי תל אביב 'עודד' את בני סכנין למשחק אותו תארח בקריית שלום בשעה 11:00. הצהובים של אליעזר בן אהרון מגיעים לאחר שמוקדם יותר השבוע העפילו לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון מרשים על בית"ר ירושלים, וגם לאחר שתי ניצחונות ליגה רצופים.

Under-14s

נערים ב' שלנו יצאו למשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד שייערך בשעה 11:30. הקבוצה של שלומי מיטלקה רושמת חמישה ניצחונות רצופים ולא ירצו להעצר דווקא לקראת הישורת האחרונה בליגה.מכבי תל אביב 'אלדד' מנערים ג', שחלקם חזרו לא מכבר מטורניר באיטליה, יארחו בקריית שלום בשעה 12:00 את בית"ר תל אביב רמלה. נערים ג'2 תתארח בקצף אצל מכבי חיפה.ילדים א' של אורי דוד ואביב ריין שהניפו גביע מוקדם יותר השבוע, ידרימו לאשדוד  למשחק שיערך בשעה 09:00, במטרה להדביק את פער שלוש הנקודות מהמקום הראשון. מכבי תל אביב 'שלמה' של ניסים דבש ותמיר שמיר ישחקו מול מקבילם מהפועל חיפה בשעה 15:00.ילדים ב' צפון יארחו את בני יהודה תל אביב בשעה 10:15 בקרית שלום, כאשר ילדים ב' דרום יארחו בהדר יוסף את מכבי שוהם בשעה 10:15.