לאחר שבוע מוצלח בגביע המדינה, הגיעה השבת ואיתה מחזור משחקים של קבוצות הנוער. התוצאות והכובשים כאן לפניכם

שבת גדושה במשחקים עברה על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב.  קבוצת הנוער של זיו אריה חזרה למסלול הניצחונות לאחר שניצחה את סקציה נס ציונה 0:3 במשחק ביתי שנערך באצטדיון ברמלה. כובשי השערים לזכות מכבי היו מאביס צ'יבוטה,  אליאל פרץ ורז יצחק. החניכים של זיו אריה נמצאים במקום הראשון בטבלה בזכות יחס שערים, ובמחזור הבא יצאו למשחק חוץ מול קרית שמונה.

גם נערים א' שלנו השיגו תוצאה מרשימה בבית כאשר ניצחו 0:2 את בני סכנין בקרית שלום. רוי רונן ועומר לקאו היו השחקנים שכבשו לזכות מכבי תל אביב 'עודד', שכובשת חזרה את המקום הראשון בטבלה. במחזור הבא תתארח הקבוצה במשחק מול מקבילתה מבית"ר ירושלים. נערים ב' בהדרכתו של שלומי מיטלקה נכנעו למ.ס. אשדוד במשחק חוץ שנגמר בתוצאה 1:2 למארחים. למרות ההפסד, נערים ב' עדיין אוחזים במקום הראשון בטבלה.

Eliel Peretz

במסגרת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' השלימה ניצחון גדול על בית"ר תל אביב רמלה בתוצאה 1:5 בבית. הכובשים לזכות מכבי הם גרדשוב לאון(שלושער), הדר רז ושלאעטה מופלח. למרות שלזכותם עוד שני משחקים שלא שוחקו, הקבוצה של אייל צחי ועודד ברנע נמצאת בראש הטבלה. נערים ג' 2 של ארז בלפר ורועי טלמור סיימו בשיוויון מול מכבי חיפה בחוץ. חן אייל וסהר ברמי כבשו לזכות הצהובים הצעירים.

ילדים א' דרום המשיכו את השבוע הנפלא שלהם שהתחיל בזכייה בגביע, והסתיים אמש עם ניצחון ביתי בדרבי הקטן על בני יהודה. אדיר חרדון וטל דאון הבקיעו לזכות מכבי וקבעו את התוצאה 0:2 לזכות מכבי. ילדים א' צפון השיגו תוצאת חוץ מרשימה כאשר ניצחו בתוצאה 3:1 את בית"ר טוברוק. אייל חן(צמד) וגיל רחימי הבקיעו לצהובים הצעירים שכעת נמצאים עם אותן מספר נקודות כמו המקום הראשון. ילדים ב' דרום ניצחו את בני יהודה ת"א בתוצאה 6:1 בחוץ, וגם הם נמצאים בראש טבלת הליגה.