אירועי יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה נפתח אמש (ג') בטקס שנערך במחלקת הנוער בנוכחות חיילים שנפצעו במבצע "צוק איתן"

מועדון מכבי תל אביב ציין ביממה האחרונה את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. הבוקר (ד') בשעה 11:00 עצר הצוות המקצועי את אימון הקבוצה וכינס את השחקנים במגרש האימונים כדי לעמוד ביחד את שתי דקות דומייה לזכרם של הנופלים.

אמש (שלישי) פתחו במועדון את אירועי יום הזכרון בטקס שנערך במתחם מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בטקס נכח מנכ"ל המועדון, מרטין ביין, מנהל מחלקת הנוער, ניר לוין, וגם קפטן הקבוצה הבוגרת, שרן ייני.

בטקס המכובד אשר הועבר על ידי אנשי ההנהלה והצוות המקצועי של המחלקה, לקחו חלק גם סמל רועי אמיר, בן 21 אשר שירת בסיירת 'אגוז' ונפצע בעת לחימה במהלך מבצע "צוק איתן", לירן ספר, בן 22 אשר שירת בחטיבת הנח"ל ונפצע אף הוא במהלך מבצע "צוק איתן" ואריק סביאטקובסקי, אחיו של סמ"ר אילן סביאטקובסקי שנהרג לפני כשנתיים בהתקלות עם חמושים ברצועת עזה.

במהלך הערב סופר סיפורם של קבוצת ילדים ג' דרום, אשר נקראת על שמו של עוז צמח ז"ל שנפל בקרב בבינת ג'בל בדרום לבנון בעת שפיקד על צוותו בטנק. כמו כן הוקרא שיר שרשם כמה ימים לפני מותו אלדד רגב, אשר על שמו נקראת קבוצת נערים ג' של המועדון.