קפטן מכבי ת"א שרן ייני והמועדון עצמו הגיע לסיכום בנוגע להעברתו לקבוצת וויטסה ארנהים מהולנד. ייני יעזוב את המועדון לאחר 10 שנים בקבוצה הבוגרת

וויטסה, הממוקמת במקום החמישי בליגה ההולנדית ומועדון מכבי תל אביב סיכם את העברתו של הקפטן שרן ייני לקבוצה ההולנדית. כזכור, לפני כשבועיים ההולנדים כבר הגיעו לסיכום עם ייני עצמו והפעילו את סעיף היציאה בחוזהו של ייני במטרה לרכוש את השחקן בן ה-29.

Yeini

ייני, שהצטרף למכבי ת"א בגיל שש והוא השחקן הותיק בסגל הבוגר עם 10 עונות בקבוצה הבוגרת, 333 הופעות בהם כבש 16 שערים, אמר לאתר הרשמי: "ההחלטה שקיבלתי לעבור בסיום העונה היתה אחת ההחלטות הקשות בחיי וצעד עליו התלבטתי זמן רב. אין בהחלטה זו תחושת מיצוי או שיקולים כלכלים אלא רצון לממש את הפוטנציאל הטמון בי והגשמה של חלום ילדות לשחק בחו"ל. מכבי ת"א הוא מועדון ששימש לי כבית מגיל שש והוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל או מקום עבודה. אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו: הבעלים מיץ' גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שנהגו איתי בצורה הכי ג'נטלמנית שרק אפשר וגרמו לי לחוש גאווה והערכה כלפי המועדון שהעניק לי כ"כ הרבה. הצוות המקצועי הרפואי והאדמיניסטרטיבי, חברי לקבוצה והאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך השנים זכאים ליותר ממילים אלה, לכן אמצא את העיתוי המתאים להודות להם ולהקדיש להם את הזמן הראוי. אמנם דברים אלה נשמעים כמו דברי סיכום אך העבודה שלי ושלנו רחוקה מלהסתיים כי כולנו ניתן הכל על מנת להגשים את כל המטרות שלנו עד סוף העונה".

Martin Bain

מנכ"ל מכבי ת"א מרטין ביין אמר לאתר הרשמי: "מרגע שהגיעה ההצעה מוויטסה לפני מספר שבועות, קיימנו שיחות ארוכות עם שרן ונציגיו כיוון שרצינו מאוד שיישאר במועדון. אך כששמענו על ההחלטה שקיבל הבנו מדוע הוא מרגיש שזה העיתוי הנכון מבחינתו לעבור. כשחקן נאמן למכבי ת"א אנו מכבדים הן את הרצון ואת התשוקה של שרן לנצל הזדמנות זו על מנת לצאת ולשחק בחו"ל. למרות שקיבלנו הצעה רשמית מוויטסה ואנו מכירים בעובדה ששרן סיכם את תנאיו האישיים, השלמת העסקה תלויה עדיין בסיכומים ובחתימה בין שני המועדונים. אנו מאחלים לשרן הצלחה בעתיד ואנו בטוחים כי הוא יישאר מרוכז בלהצעיד את מכבי לעוד הצלחות העונה".

ייני יקיים בשבועות הקרובים מסיבת עיתונאים (על מועדה תתפרסם הודעה) בה יתייחס למעברו הצפוי בקיץ.