קבוצת הנוער ניצחה 0:2 בקרית שמונה משערים של צ'יבוטה וארמלי ושמרה על המקום הראשון. שבוע הבא משחק עונה בקצף מול מכבי חיפה

שבוע לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה, יצאה מכבי תל אביב 'שחר' למשחק חוץ קשה בקרית שמונה מול הקבוצה של סאלח חסארמה. לאחר שניצחו בבית את נס ציונה, זיו אריה והחניכים שלו חיפשו ניצחון שני ברציפות ולשמור על המקום הראשון.

רבע שעה משריקת הפתיחה, מכבי הגיעה למצב הראשון שלה מול השער. מאוויס צ'יבוטה חטף כדור במרכז המגרש, העביר מסירה קדמית ליצחק שהוריד את הכדור לסוהיל ארמלי, אשר החזיר את הכדור לצ'יבוטה. הקונגולזי של מכבי מצא עצמו באחד על אחד מול השוער של קרית שמונה, אך לא הצליח להעלות את מכבי ליתרון. בדקה ה-40 צ'יבוטה כבר איפס את הכוונות. החלוץ של מכבי קיבל צ'יפ חכם מארמלי לתוך רחבת החמש, עבר את המגן שלו ובעט חזק לתוך הרשת. שער נהדר של צ'יבוטה שהעלה את מכבי ל-0:1.

Celebrations

רגע לפני שהקבוצות ירדו למחצית, סוהיל ארמלי חרש את ההגנה של קריית שמונה בתוך הרחבה, ומזווית קשה הצליח להחדיר את הכדור לשער. 0:2 למכבי במחצית עם יכולת מרשימה של הצהובים. המחצית השנייה לא התעלתה לרמת משחק גבוהה ולמרות מצבים קורצים, התוצאה נשארה זהה לזו שהייתה במחצית.

מכבי משלימה ניצחון חשוב בחוץ על קרית שמונה, ה-19 שלה בליגה, ותחל את השבוע עם חיוך, וכמובן בהכנות לקראת המשחק המרכזי בשבת הבאה במגרש בקצף, מול מכבי חיפה.