מכבי תל אביב 'שחר' תפגוש את מכבי חיפה 'שמואל' מחר ב:12:00 (ש.י. בערוץ 55). כל המספרים והנתונים למפגש הפסגה כאן לפניכם

כאשר מכבי תל אביב פוגשת את מכבי חיפה, רבים כבר הדביקו למפגש את כינוי ה-"סופר קלאסיקו הישראלי". נדמה שגם במחלקות הנוער, היריבות הספורטיבית בין השתיים חלחלה והפכה למוטמעת בקרב קבוצות הנוער של המועדונים. במשך שש עונות, התואר בליגת העל לנוער מחליף בין ידיים צהובות לירוקות וגם העונה הזו, יוכרע המאבק בין המועדון מהמרכז למועדון מהכרמל.

בשבת הקרובה (12:00, שידור ישיר בערוץ 55), יעלו מכבי תל אביב 'שחר' ומכבי חיפה 'שמואל' למפגש השני העונה. הקבוצה של זיו אריה נמצאת בפסגת הטבלה עם 59 נקודות, מספר זהה לזה של חיפה, אך עם יחס שערים עדיף בהרבה. מכבי תל אביב כבשה 78 שערים לעומת 16 בלבד שספגה, לעומת חיפה אשר כבשה 64 שערים, וספגה 25. במידה ומכבי תל אביב תכבוש שלושה שערים נוספים בשלושת המשחקים הנותרים לה, היא תהיה הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגת העל לנוער מזה תשע עונות.

Arie

מכבי של זיו אריה מבקיעה בממוצע שלושה שערים למשחק, לעומת חיפה שמבקיעה 2.5 שערים למשחק. שלושת הכובשים המובילים של מכבי הם יונתן כהן (18), מתן חוזז (16) וסוהיל ארמלי ומאוויס צ'יבוטה שהבקיעו את אותו מספר שערים (11). במכבי חיפה בולטים מוחמד עואד(20), שון וייסמן(14) ועמית זנאטי(6)

העונה הספיקו שתי המועדונים להפגש פעם אחת במסגרת הליגה, כאשר ידם של חניכיו של זיו אריה הייתה על העליונה. המשחק התקיים בקרית שלום, כאשר הצהובים ניצחו בתוצאה 1:2 את חניכיו של אברהם אבוקרט. לזכות מכבי כבשו מאוויס צ'יבוטה ומתן חוזז.

מלבד המשחק בשבת, ישארו שלושה מחזורים בלבד לסיום, כאשר נראה שההכרעה לא תיפול עד שריקת הסיום של העונה. למכבי תל אביב נותרו מפגשים מול הפועל פתח תקווה ובית"ר טוברוק בבית, ומפגש חוץ נגד הפועל רמת גן. לחיפה מצידה, יוותרו מפגש בית מול הפועל רמת גן, ושני מפגשי חוץ מול קרית שמונה והפועל פתח תקווה.

המפגש מחר, במיוחד בהתחשב ביכולת הגבוהה של שתי הקבוצות לעומת שאר קבוצות הליגה, עשוי להיות משחק שיכריע באופן ישיר על זהות הקבוצה שתחגוג את האליפות בסיום העונה.