בתום 90 דקות מרתקות, מכבי תל אביב 'שחר' מנצחת את מכבי חיפה במשחק העונה ומייצרת פער בפסגה של שלוש נקודות, שלושה מחזורים לסיום

משחק העונה במסגרת ליגת העל לנוער נערך הבוקר (שבת) בקצף והפגיש את הצהובים של זיו אריה עם מכבי חיפה. כאשר הן מתמודדות ראש בראש על האליפות, הצהובים השיגו ניצחון חוץ ענק 2:4 שיהווה צעד משמעותי בקרב על תואר האליפות. כעת הפער מחיפה, השנייה בטבלה, עומד על 3 נקודות.

המשחק נפתח בקצב גבוהה מאוד, כאשר גם מכבי וגם חיפה הגיעו למספר מצבים לא מבוטל מול השער. בדקה ה-33 היה זה ערן ביטון שבעט כדור חזק לחיבור והעלה את חיפה ל-0:1. הצהובים, בצורה שתאפיין את כל המשך המשחק, לא הורידו ראש והצליחו להשוות בעזרת שער של מתן חוזז בדקה ה-43. מחצית קצבית ומלאת אירועים שרק באה להעיד על ההמשך במחצית השנייה.

במחצית השנייה היו אלה שוב הירוקים שעלו ליתרון לאחר שער נוסף של ערן ביטון בדקה ה-49. לא חלף זמן רב ומכבי השוותה בשנית את התוצאה. מאוויס צ'יבוטה הקפיץ כדור נהדר לסוהיל ארמלי, אשר כבש את השער ורץ לנשק את הסמל הצהוב. 2:2 בדקה ה-60. השוויון נשמר עד הדקה ה-86, אז מהלך כדורגל יפה של הצהובים הוליד לשער של אליאל פרץ. את המסמר האחרון נעץ המחליף יונתן כהן לאחר שגבריאל קניקובסקי, מחליף נוסף, עשה סלאלום אדיר ברחבה.

בסיום המשחק, מכבי משלימה ניצחון כפול העונה על מכבי חיפה, והגדילה את הפער לשלוש נקודות מהקבוצה מהכרמל, שלושה מחזורים לסיום העונה.