רגע לפני המפגש מול הפועל באר שבע (ב',20:55), מאמן הצהובים התייחס במסיבת העיתונאים ליריבה: "קבוצה טובה שמתמודדת איתנו על כל התארים"

אחרי פגרת משחקי הנבחרת מכבי תל אביב תשוב מחר למרכז הבמה במשחקי הפלייאוף של ליגת WINNER, כשתארח בבבלומפילד את השנייה בטבלה, הפועל באר שבע. לרשותו של המאמן, פאקו אייסטאראן, יעמוד סגל כמעט מלא, כשנכון להיום מי שלא אמור לשחק מחר הוא הקשר גילי ורמוט שעדיין מחלים מהפציעה בקרסול. 

https://www.youtube.com/watch?v=Hh5ZuECS1Zo

על השאלה האם ניצחון יבטיח את האליפות אמר המאמן: "שום דבר לא יהיה סגור, גם אם ננצח. אני זוכר כשהייתי בוולנסיה היה שלב שהיינו בפיגור של 7 נקודות אבל לקחנו את האליפות ביתרון של 7 נקודות. גם אם ננצח אסור להוריד את הרגל מהגז עד סוף העונה"."אנחנו מוכנים למחר", אמר אייסטאראן במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול היריבה מבירת הנגב, "אני מצפה למשחק קשה מול יריבה שכבר התקשנו מולה העונה והיא נאבקת איתנו על כל התארים. אני חושב שזה משחק על שלוש נקודות ולא יותר מכך, כי בשלב הזה כל משחק הוא על שלוש נקודות כמו מול כל אחת מהיריבות האחרות שלנו".

Pako

"צריך להיות מוכנים לפני משחק לכך שאתה יכול לנצח ואתה יכול להפסיד. אני חושב שבשני המשחקים האחרונים שיחקנו טוב אבל גם באר שבע שיחקו טוב. באר שבע קבוצה טובה מהשוער ועד החלוץ ולכן יהיה קשה", סיכם המאמן.