רגע לפני המפגש מול הפועל באר שבע (ב', 20:55) החלטנו להחזיר אתכם אחורה למשחקי העבר מול הקבוצה מבירת הנגב שנחקקו בהיסטוריה של המועדון

מכבי תל אביב תארח מחר (ב', 20:55) את הפועל באר שבע למשחק השני במסגרת הפלייאוף  בליגת WINNER. בשנים האחרונות הפכה היריבות בין  הצהובים לקבוצה מבירת הנגב לעימות צמרת, שמספק משחקים מרתקים. רגע לפני המשחק הקרוב, החלטנו לקחת אתכם אחורה בזמן, ולהסתכל על המפגשים של הקבוצות מזוויות שונות.

https://www.youtube.com/watch?v=1B1P_F2gTn0

המשחק האלטרנטיבי – 2002/2003: הניצחון היוקרתי בדרך לאליפות

העונה היא עונת 2002/03. מכבי תל אביב  עמוק בתוך מאבק אליפות משולש מול מכבי חיפה והפועל תל אביב. פעמיים באותה עונה פגשו הבחורים של ניר קלינגר את באר שבע של לופא קדוש ז"ל. פעמיים ידם של הבאר שבעים הייתה על העליונה. שישה מחזורים לסיום, בעיצומו של מאבק האליפות עם מכבי חיפה, הגיעה הפועל באר שבע חזרה לבלומפילד.

Goldberg

חלוץ העבר עמיר תורג'מן פתח את המשחק בצורה נפלאה כאשר כבר בדקה ה-21 הקפיץ את היציעים בבלומפילד. השחקנים של קדוש הצליחו להשוות בדקה ה-64. האוהדים הצהובים כבר ראו את הנקודות נשמטות שוב מול היריבה הדרומית, אך שער ניצחון של רודריגו גולדברג בדקה ה-71 הכניע את אסי רחמים והביא נקודות חשובות לצהובים. אותה עונה זכורה בגלל הסיום הדרמטי, שבסופה זכתה מכבי באליפות בזכות יתרון ביחס השערים על פני מכבי חיפה.

המשחק ההיסטורי – 1994/1995: אלון ברומר נגח למכבי את האליפות.

עונת 1994/1995.שבת בצהריים. וסרמיל, מחזור אחרון לעונה, שזכורה בגלל הפוטו-פיניש שנחשב עד היום לאחד המרתקים שידעה הליגה הישראלית. מכבי תל אביב הגיעה למחזור הסיום עם יתרון של שתי נקודות בטבלה על פני מכבי חיפה במקום השני. הצהובים יצאו למשחק חוץ קשה מול הפועל באר שבע שהייתה במקום השלישי, בעוד שחיפה פגשה את הפועל בית שאן שנחשבה אז לקבוצת תחתית.

Brumer

הקהל הצהוב היה נחוש להחזיר אליו את האליפות לאחר שלוש עונות ללא זכייה, ונחילים של הצבא הצהוב זרמו לדרום וצבעו את איצטדיון וסרמיל בכחול צהוב. המשחק עצמו היה מתוח מאוד, כאשר קול צעקות האוהדים בישרו על המתרחש בקריית אליעזר. ניסיונות חוזרים ונשנים של קלינגר, דריקס, סביליה ונמני לא מצאו את הרשת, עד שהגיעה הדקה ה-45. כדור חופשי אלכסוני של ניר קלינגר מצא את הראש של אלון ברומר. הכדור ננעץ ברשת, ונתן את האות לחגיגות ביציעים. התוצאה בוסרמיל נשמרה עד לסיום, והעובדה שבית שאן הקטנה ביצעה מהפך על הירוקים מהכרמל כבר לא שינה לאף אחד. הצבע הצהוב חזר לשלוט, והאליפות ה-17 במספר הגיעה למכבי תל אביב.

התגלית–1994/1995: בן לוז מבקיע שוב והופך רשמית ללהיט של מכבי

דצמבר 1994. עוד בסיבוב הראשון של אותה עונה הזכורה עם שער האליפות אל אלון ברומר, חשפה מכבי תל אביב כשרון גדול שצמח במחלקת הנוער שלה. כאשר הוא בן 16.5 בלבד, עלה בן לוז להופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב למשחק מול מכבי פתח תקווה, וכבר שם רשם את שער הבכורה שלו שהיווה גם את שער הניצחון במשחק. שני מחזורים לאחר מכן, הגיעה מכבי למשחק מול הפועל באר שבע. מהלך משולש בין שוקאנוב דריקס ולוז הצעיר הביא לבעיטה של האחרון היישר לרשתה של הפועל באר שבע, ושוב היה זה בן לוז, התגלית הצעירה ממחלקת הנוער שניצח למכבי תל אביב את המשחק.

Ben Luz

הניצחון הגדול– 1995/1996:מכבי תל אביב מביסה את הפועל באר שבע 0-5 בבלומפילד

בעונת 1995/1996 הגיע אחד הניצחונות המרשימים של הקטר הצהוב על הפועל באר שבע בהיסטורית המפגשים בין הקבוצות. במסגרת המחזור ה-23, הגיעה הפועל באר שבע וגילתה את הצהובים בכושר שיא. שלושער של יבגני קשנצב ושערים בודדים של אבי נמני ואלי דריקס, ניצחו את המפגש בתוצאה 0-5 לצהובים, תוצאה אותה הצליחו לשחזר בעוד שני משחקים באותה עונה.