מכבי תל אביב סיימה בתוצאה 1:1 מול מכבי פתח תקווה. פאקו וטל בן חיים התייחסו ליכולת הנהדרת של השוער הספרדי

בסיומו של המשחק האחרון בסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון, סיימה מכבי תל אביב בתוצאה 1:1 מול מכבי פתח תקווה. החניכים של פאקו נשארו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-36, לאחר שעומרי בן הרוש ראה את הצהוב השני והורחק מהמשחק.

"חואן פאבלו היה מצוין היום", אמר פאקו אייסטאראן. " אני חושב שעם הצורה שבה המשחק התפתח, תיקו זו תוצאה טובה לנו. לפעמים לשחקן כדורגל שלא מתחיל חזק בהתחלה זה קשה להכנס למשחק והיכולת יורדת, אבל אלו דברים שקורים".

Ben Haim Pako

על החילוף ההתקפי שעשה דווקא בעשרה שחקנים אמר המאמן: "הכנסתי את פריצה במחצית כי רציתי יותר נוכחות בהתקפה ולסכן יותר את הקבוצה היריבה. אנחנו חושבים משחק אחרי משחק. עכשיו הראש בחצי הגמר ורק אחריו נחשוב על המשחק הבא".

את הפנדל לזכות מכבי סחט טל בן חיים שהוכשל ברחבה. לאחר המשחק סיפר החלוץ על המשחק, ועל העתיד האישי שלו:

 "טוב לי במכבי תל אביב. יש תמיד ספקולציות לגבי שחקנים וזה מחמיא אבל אני באמת לא יודע דברים קונקרטים. כרגע זה עוד לא מעניין אותי כי יש לנו עוד מטרות להשיג במכבי ואני לא ממהר לשום מקום. יכול להיות שגם מכבי תציע הצעה ואני אשאר כאן. אני צריך לשמר כל יום שאני במכבי".

בנוגע למשחק אמר החלוץ שסחט את הפנדל: "חואן היה מצוין היום. נקלענו לסיטואציה של עשרה שחקנים ופיגור. הדבר שמאוד עודד אותי והייתי גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת, הגיע מכך שגם כשהיינו בעשרה שחקנים היינו יותר דומיננטים, למרות שלא השגנו את שלושת הנקודות".