שלוש פעמים נפגשו עד כה מכבי תל אביב והפועל באר שבע בליגה. מחר(ב',20:55) יתמודדו מכבי והפועל בפעם האחרונה בליגה, רגע לפני משחק הגמר. אלברמן: "שמנו לעצמנו מטרה להשיג את האליפות השלישית"

מחר (ב', 20:55) תתמודד מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע במשחק חוץ שיכול להשפיע ישירות על זהות האלופה. גל אלברמן התפנה לדבר לפני המשחק על סיכויי האליפות, וגם על ההשוואות בין הקבוצות השונות של מכבי: "המאמן דיבר על זה לפניי וגם אנחנו השחקנים בינינו מדברים שאם אנחנו רוצים לדבר על אליפות אנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות מחר ולכן מסתכלים רק על המשחק הזה ורק בו אנחנו מתעסקים".

https://www.youtube.com/watch?v=kOZRoGknbZo

לגבי ההשוואות בין מכבי של העונות הקודמות לקשר יש דעה ברורה: "קשה מאוד להשוות בין עונה כזו לאחרת. לזכות באליפות שלישית ברציפות זו מטרה לא קלה, אבל כזו ששמנו לעצמנו. אנחנו רוצים לעשות את העבודה כאן ועכשיו. מחר יש לנו משחק חוץ שאנחנו רוצים לנצח ומשם נראה לאן זה יוביל אותנו. גם על המשחק גמר גביע אנחנו לא מסתכלים כי מחר, יש משחק שהוא מאוד חשוב לנו".

"ידעתי את התוצאה של ק"ש אמש", הוסיף אלברמן, "אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. כל עוד אנחנו לא נעשה את העבודה שלנו לא תהיה לנו זכות להסתכל על היריבות. אנחנו במקום הראשון ואנחנו צריכים להוכיח שמגיע לנו להיות שם. בכנות, אנחנו השחקנים לא מתעסקים בחישובים. אנחנו רוצים לזכות באליפות וזו מטרה ששמנו לעצמנו. אם נסתכל רחוק מדי אנחנו נאבד את המטרה הקרובה".