רגע לפני המפגש מול הפועל באר שבע (ב', 20:55), פאקו אייסטאראן התפנה לדבר על המפגש קרוב מול האדומים, וגם מה הוא חושב על הדרך שבה התקדמו השחקנים שלו במהלך העונה

שלוש פעמים נפגשו העונה מכבי תל אביב והפועל באר שבע במסגרת ליגת העל. כשהמאזן בינהן מתפלג לניצחון לכל קבוצה ותוצאת תיקו אחת, המשחק ב'וסרמיל מחר (ב', 20:55) עשוי להיות קריטי במאבק האליפות. פאקו אייסטאראן התייחס לעימות הקרוב עם הדרומיים: "הסטטיסטיקה מעידה על היסטוריה ומחר נראה מה יירשם לנו בפרק הבא בהיסטוריה. אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה וחזקה בכל חלקי המגרש. מבחינה מתמטית גם קרית שמונה במאבק. אנחנו לא נעצור עד שלא נבטיח את האליפות כי הכל יכול לקרות. רק היום התוודעתי לכך שק"ש ניצחה וזה לא מעניין אותי כי אני לא יכול להשפיע על מה שקורה שם, אלא רק על הקבוצה שלי".

https://www.youtube.com/watch?v=kOZRoGknbZo

לגבי השוואות בין העונות הקודמות של מכבי אמר פאקו: "כל עונה היא שונה מקודמתה. אני לא משווה את הקבוצה שלי לקבוצות אחרות, אלא ליכולת שהם היו כשהגעתי. אין לי ספק שהשחקנים יסיימו את העונה טובים יותר ויש לי חלק קטן בזה. אנחנו חושבים משחק משחק ולא חושבים עכשיו על גמר הגביע, גם כי כעת כל משחק הוא גמר. אני חושב שאנשים לא מעריכים את מה שמכבי עושה ומעצימים הישגים של קבוצות אחרות. אני לא חושב שיש לבאר שבע יתרון ברור מולנו, או שהם בכושר הרבה יותר טוב מאיתנו". בנושא משחקי החוץ שם מתקשה הקבוצה להשיג נקודות כמו בבית אמר המאמן: "אני מאמין שאנחנו יכולים לשנות את הססטיסטיקה שלנו במשחק החוץ הבא. אני לא מוצא הסבר ליכולת שונה במשחקי חוץ. היו לנו משחקים שהורדנו מעט את הרגל מהגז ויכול להיות שזו הסיבה".

מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים להמשיך בתצוגות העידוד המרשימות גם במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. כמו כן המועדון בכלל והשחקנים בפרט מזכירים לאוהדים שהם מגנים כל תופעה של אלימות וגזענות ביציעים ומחוץ להם.בנושא שמועות על מעבר של שחקנים בעונה הבאה, אמר המאמן: "אנחנו לקראת סוף העונה ולא מפריע לי הדיבורים על שחקנים שילכו למקומות אחרים בעונה הבאה. נחכה ונראה מה צופן לנו העתיד. מה שלי חשוב זה שיש לי את השחקנים עד סוף העונה".