מכבי תל אביב והפועל באר שבע לא הצליחו להכניע אחת את השנייה בקרב אמש(ב') בוסרמיל וסיימו בתוצאה 1:1. פאבלו :" היינו מעדיפים לנצח היום ובגמר"

לאחר 90 דקות של משחק מרתק, הנקודות בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע מתחלקות לאחר ששער של נוסא איגיבור אוזן על ידי שער מצידו של אוביידו הובאן. חואן פבלו שסיפק כמה הצלות גדולות במשחק דיבר על המשחק, על הדרך לאליפות וגם על הגביע שמתקרב:

"היה משחק קשה מאוד. אני יודע שהאוהדים מצפים שננצח את המשחק, אך לא הצלחנו ונאלץ להמתין למשחק מול ק"ש בבית. אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, אנחנו משחק אחד קרובים יותר לתואר. לכולנו אין ספק שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, ואנחנו עובדים כדי לשפר את היכולת.אנחנו לא חושבים על הגמר, קודם כל על קרית שמונה כי זה המשחק החשוב ביותר שלפנינו".

https://www.youtube.com/watch?v=j7B3lHJVxwQ

Juan Pablo

לשאלה אם היה מעדיף לנצח היום או בגמר השיב השוער: "אני הייתי מעדיף לנצח גם עכשיו וגם בגמר. אנחנו עובדים קשה כדי לנצח כל משחק. אם היריבות שלנו חושבות שהן ינצחו, הן יאלצו להוכיח את זה. כולם חושבים שאנחנו לא בשיאנו, בוא נראה מה יהיה במשחקים האלו. אנשים חושבים שאנחנו בסוג של משבר, זה לא נכון. אנחנו במקום הראשון ובגמר הגביע כשיש לנו הרבה הזדמנויות להיות אלופים. כדורגל זה לא דבר קל, לנצח זה קשה ומי שחושב שאחרת טועה. אם אתה רוצה לראות קבוצות שמנצחות כל משחק 0:5, צריך לראות בטלוויזיה את ברצלונה או באיירן".