גאל מרגוליס כבר חושב על המפגש מול עירוני קריית שמונה שעשוי להיות הקרב שיכריע את מאבק האליפות: "מקווה לחגוג אליפות בראשון"

בוקר אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע, בקריית שלום כבר מתחילים לחוש את הדריכות לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה (ראשון, 21:00) שעשוי להיות המשחק שיכריע את מאבק האליפות.

https://www.youtube.com/watch?v=mNYI_gFf3SU

את המשחק מול השנייה בטבלה יאלצו הצהובים לשחק ללא ערן זהבי וגל אלברמן המוצהבים. נוסא איגבור ודור פרץ שספגו אמש צהוב חמישי יחמיצו את משחק גמר גביע המדינה שיערך ברביעי הבא (סמי עופר, 20:30).

מי שזוכה לקבל דקות משחק בשני המשחקים האחרונים הוא החלוץ הצעיר, גאל מרגוליס, שלמרות התוצאה אמש הסתכל על חצי הכוס המלאה: "אי אפשר להגיד שאנחנו מרוצים כי אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב וגם לנצח, אבל זה לא קרה. אנחנו שמחים שלא הפסדנו והוצאנו נקודה כי זה משחק חוץ מאוד קשה. שמרנו על פער יחסית סביר מהמקום השני. אני מקווה שבשבוע הבא נסגור את סיפור האליפות. באופן אישי אני שמח ששיחקתי 90 דקות".

Margulies

לגבי ההתמודדות הבאה של הקבוצה מול הפועל באר שבע במסגרת גמר גביע המדינה אמרה החלוץ: "קודם נתרכז במשחק מול קרית שמונה לפני שנחשוב על משחק הגביע. לאחר שנשלים משימה אחת נגיע לגביע בשיא המרץ".