רגע לפני המשחק החמישי מול מכבי חיפה העונה (ב' 20:55), התייחס איתן טיבי למפגשים האחרונים מול הירוקים, וגם לתואר האליפות שמגיע להכרעה

הסיבוב השני בפלייאוף העליון של ליגת 'ווינר' יפגיש את מכבי תל אביב בפעם החמישית העונה מול מכבי חיפה, במשחק שיערך באיצטדיון סמי עופר. איתן טיבי דיבר לפני המשחק על הישורת האחרונה לקראת התואר: "נשארו עוד חמישה משחקים. אין ספק שהמשחק הקרוב הוא חשוב עבורנו לקראת השגת האליפות, בה אנחנו רוצים לזכות כמה שיותר מהר. אני חושב שמכבי חיפה קבוצה מצוינת אבל אני לא מסתכל על היריבה".

לגבי ההשוואה בין הקבוצות של מכבי בשלוש השנים אמר הבלם: "אני חושב שכל שנה יש מכבי שונה. העונה אנחנו עושים דבר שלא עשו פה קודם, וזה לקרוא תיגר על תואר אפשרי, כך שאי אפשר הגיד שאנחנו פחות טובים. עשינו התקדמות גדולה השנה. עוד מוקדם לחשוב על ליגת האלופות והעונה הבאה. צריך להשיג את המטרות הנוכחיות ורק אחרי כן לדבר על העתיד".

https://www.youtube.com/watch?v=9T7OOwCwFSs

בנוגע לביקורת על משחק ההגנה, לטיבי יש אמירה ברורה: "יש לי מאמן וצוות שהוא מספיק מיומן כדי להעיד אם ההגנה טובה או לא. אני חושב שהשנה ההגנה שלנו היא לא רק טובה, אלא מצוינת. להיות בדרך לאליפות שלישית זה לא מובן מאליו, ונרצה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אני חושב שאנחנו ראויים ליותר הערכה. המאזן מדבר בעד עצמו וזו התשובה הטובה ביותר לכל מי שחושב אחרת. עד לא מזמן כולם אמרו שהפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה מועמדות איתנו לתואר. הליגה לא נחלשה, אלא מכבי התחזקה".