מלך השערים של הצהובים והקשר שניצח את המשחק אמש (א') מול ק"ש, חוגגים את הזכיה באליפות השלישית ברציפות וכבר חושבים על גמר הגביע

בוקר של אליפות במכבי תל אביב. אחרי שהבטיחו את ההאליפות עם הניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה, השחקנים כבר חושבים על המשחק ביום רביעי (20:30, סמי עופר) בגמר גביע המדינה ועל האפשרות לזכות בטרבל. 

מי שחגג בסיום למרות שלא שיחק בגלל שהיה מוצהב הוא מלך השערים של הקבוצה, ערן זהבי, שהודה בסיום: "כל אליפות היא כיפית בפני עצמה. אני אומר שתמיד צריך לחגוג אליפות כאילו היא האחרונה כי אתה לא יודע מתי תחגוג בפעם הבאה. אנחנו מאושרים ושמחים. ננסה להוריד מעט את השמחה כי יש לנו משחק חשוב מאוד ביום רביעי ואחרי זה אם נזכה השמחה יכולה להיות מטורפת ואני מקווה שנעשה את זה".

https://www.youtube.com/watch?v=A00VSRyMn64

כשהתבקש להצביע על הרגע המשמעותי ביותר בחר זהבי במשחק אמש: "אני חושב שאתמול היה היום הכי משמעותי כי סוף סוף לקחנו את האליפות ולקחנו את התואר. חיכינו לזה הרבה ואני שמח שזה הגיע כי הגיע לנו לפני כולם".

champion

על השאלה מה מייחד את הקבוצה העונה הזו אמר מלך השערים: "אני חושב שהקבוצתיות זה הדבר המיוחד ביותר בנו העונה. עברנו תחילת שנה מאוד קשה ובאמת הראנו אופי גם בברגעים הקשים שמרנו אחד על השני. חדר ההלבשה היה בריא. זה אולי נשמע קלישאות ואני חושב שבאמת הגיע לנו".

לא כל שחקן זוכה לכבוש את שער הניצחון במשחק האליפות. מהראן ראדי עשה זאת אמש (ב') בניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה. קשר הצהובים סיכם את הזכייה השלישית שלו בתואר האליפות "כל אליפות היא דבר מיוחד. משנה לשנה זה נהיה יותר קשה. אבל זה תמיד מתוק ותמיד מיוחד לקחת כל תואר. אני שמח שיצא לי להבקיע את שער האליפות".

על הזכייה עצמה אמר הקשר: "מה שהיה מיוחד השנה שזה היה קשה יותר מהרגיל. הקשנו על עצמנו אבל בגלל שזה היה קשה זה גם היה יותר מתוק".

על השאלה מה מיוחד בקבוצה הנוכחית אמר הקשר: "מה שמייחד את הקבוצה הזאת זה האופי והביחד. יש תלכיד בקבוצה הזו ולמרות שהיו כמה משחקים שלא שיחקנו טוב ידענו גם להשכיל ולנצח וזה הדבר הכי חשוב. כדי לקחת אליפות צריך לדעת לעבור גם תקופות כאלו ועברנו את זה בשלום".