לאחר הניצחון הגדול 1:2 על עירוני קרית שמונה, ולאחר שסיימו לחגוג עם הקהל, התפנו שחקני מכבי תל אביב לסכם את הערב המיוחד

ערב נהדר עבר על מועדון מכבי תל אביב אמש (א') כאשר הקבוצה ניצחה את עירוני קרית שמונה בתוצאה 1:2 וזכתה בתואר האליפות השלישי שלה ברציפות. לאחר שסיימו לחגוג עם הקהל, התפנו השחקנים לדבר, והבהירו למה אי אפשר לחגוג בגדול, ועל הרצון הרב לזכות בגביע ביום רביעי.

גל אלברמן שלא לקח חלק במשחק עקב השעייה, אך ישחק בגמר ברביעי אמר: "בכנות זה לא משנה מי היה היום ומי יהיה ברביעי. דיברנו בתחילת העונה כמה חשוב הסגל ועכשיו אנחנו רואים למה אמרנו את זה. כרגע כל האנרגיות שלנו מופנות למשחק ברביעי. רק אחרי המשחק הזה נתפנה לסיכומים. הגענו למשחק הזה היום במטרה להשלים את המשימה ולבוא בראש נקי למשחק הגביע. מאוד חשוב לנו להתפקס. במשחק הגמר, כל שנייה וכל החלטה תהיה משמעותית. אנחנו לפני עשיית היסטוריה, אך זה חלק מהמטרות שהצבנו לנו".

https://www.youtube.com/watch?v=PUvbOQ9R59I

champion

שרן ייני שלא היה שותף למשחק הערב עקב פציעה, תמך בחברים מבחוץ וכמובן ניצח על החגיגות: "אני חושב ששלוש אליפויות בעשר שנים שאני פה זה לא מספיק. אני מקווה שנוכל לזכות בעוד תואר העונה. זה מצחיק כי כל העונה אתה עובד קשה כדי להגיע לרגע הזה, ועכשיו אנחנו מאופקים כדי להגיע לגמר הגביע מפוקסים. אני מאמין שאם נזכה שם אתם תראו אותנו מתפרקים. אני לא אהיה איתם בגמר, אבל החבר'ה יסעו למלון, ירגעו וימלאו מצברים לרביעי. אנחנו כרגע ב"היי" וזה טוב, אבל אנחנו צריכים למלא את המאגרים. אני בטוח שגם הקהל רוצה שנזכה בגביע. הרבה זמן התואר הזה לא הגיע למועדון ואני מקווה שברביעי נעשה את זה".

יובל שפונגין שנכנס למשחק במקומו של איתן טיבי, התייחס להיסטוריה הפרטית שלו בערב המיוחד הזה: "זו אליפות ראשונה שלי במכבי. זה כיף גדול אבל אנחנו רוצים להשיג ביום רביעי עוד תואר. לא התחלנו טוב את המשחק, אבל זו הגדולה. להראות אופי ולחזור ולנצח זה אומר המון, וכמובן כשכנכנסתי ניסיתי להכניס אנרגיה. שמח שניצחנו ולקחנו אליפות. האמנו שאפשר לקחת אליפות, יש לנו את הסגל הכי טוב בליגה, אבל זה לא הזמן לסיכומים, רק אחרי הגביע".

ברק יצחקי התפנה גם הוא לסכם את העונה: "אפשר לומר שאנחנו חוגגים בשקט. ידענו שגם אם ננצח נתאפק ונקווה לחגוג חגיגה כפולה ביום רביעי. זו הייתה שנה מאוד מורכבת מבחינתי עם כל הפציעות שעברתי. אני כאן כדי להמשיך לעבוד קשה במגרש ומחוצה לו כדי לסיים את העונה בטעם מתוק. הגעתי למכבי כשהשאיפה שלי הייתה לזכות באליפויות . בהתחלה זה לא התחבר לי, אבל אני שמח על ההחלטה שלקחתי להיות חלק ממכבי. אני שמח וגאה להיות חלק מהמועדון הזה. הלוואי והכל יתפוצץ מול באר שבע ביום רביעי".