בטורניר מרשים ומרגש לזכרו של ד"ר מיכאל בסר, ניצחה קבוצת ילדים א' וזכתה בגביע ב'קצף'. גם משחקי ההשלמה במחלקת הנוער כאן לפניכם

במהלך השבוע שעבר השתתפה קבוצת ילדים א' דרום של מכבי תל אביב בטורניר במגרש 'קצף' שבחיפה לזכרו של ד"ר מיכאל בסר ז"ל, אשר היה רופא הקבוצה של הירוקים במשך שנים רבות. במסגרת ההנצחה לזכרו של בסר, ערכה מכבי חיפה את הטורניר המסורתי שלה, בה לקחה חלק גם ילדים א' של מכבי תל אביב בהדרכת אורי דוד ואביב ריין.

Under-14s

הטורניר חולק לשני בתים של שלוש קבוצות, כאשר בביתה של מכבי שיחקו מכבי נתניה ומכבי חיפה נהלל. את המשחק הראשון ניצחה מכבי תל אביב בתוצאה 1:4 נגד המקבילה מנתניה. המשחק השני מול חיפה נהלל הסתיים בתוצאה 1:1 ושלח את מכבי תל אביב למשחק הגמר נגד מכבי חיפה 'קצף' . במשחק הגמר הילדים של דוד וריין גברו על הירוקים בתוצאה 0:1 משער של דוד דגו, וזכו בטורניר כולו. אורי דוד, מאמנה הראשי של הקבוצה התייחס לטורניר, וגם באופן כללי לאופי של קבוצתו: "היינו שותפים לטורניר מרשים מאוד בהרבה בחינות כאשר כל הצמרת הניהולית של מכבי חיפה נכחה שם".

זהו הגביע השני שמניפה הקבוצה של אורי דוד, שזכתה גם בגביע המדינה לא מכבר: "כיף לזכות בגביע ב'קצף', במיוחד עם הקבוצה הזו שמוכיחה שוב ושוב את האופי החזק שלה. מבחינתי, האינדיקציה לחוזקה של הקבוצה לא מתבטאת רק בגביעים. הדבקות שלה בעקרונות המשחק שמתווה ניר לוין, דבר שמוכח שבוע אחר שבוע במשחקים של הקבוצה, בדיוק כמו שהיה בדרבי בוולפסון בשבת האחרונה, שם הפכנו את פיגור ה-1:0 לניצחון 1:2 בעשר הדקות האחרונות של המשחק. אני גאה מאוד בילדים שגם מצליחים לעלות במספרים מרשימים לקבוצת נערים ג' של אייל צחי וארז בלפר".

UNDER-14S

היום (שלישי, 17:30) תשחק קבוצת ילדים א' במשחק חוץ מול הפועל חיפה בקרית חיים. קבוצת נערים ג'2 תתמודד מול מ.ס. קדימה צורן במשחק ביתי בקרית שלום בשעה 17:00. ביום רביעי יערך הדרבי התל אביב של נערים ב' בקרית שלום לאחר שנדחה בגלל פגרת הנבחרת. המשחק יערך בשעה 16:00. ילדים ב' צפון יתארחו בהדר יוסף מול מכבי שוהם ב-17:20.