לקראת משחק ההכתרה מחר (ש'), ניר לוין מספר על קבוצת הנוער מנקודת מבטו וגם: שחקני הנוער בהזמנה מיוחדת למשחק בשבת

 

 

בשבת הקרובה תעלה קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' למשחקה האחרון לעונת 2014/15, בו היא תניף את צלחת האליפות שחוזרת למועדון. החניכים של זיו אריה הציגו יכולת נפלאה בכל שלבי העונה וכעת, הגיע הרגע המתגמל בו יזכו השחקנים הצעירים להניף את הצלחת אליה שאפו בכל העונה. זו תהיה הפעם השמינית בה תוכתר מכבי תל אביב 'שחר' כאלופת ליגת 'טוטו' לנוער, כאשר האליפות הזו מכתירה את קבוצת הנוער של המועדון כשיאנית התארים מאז הוקמה ליגת העל לנוער.

https://www.youtube.com/watch?v=FSBI8dvAZq0

ניר לוין שעקב אחרי השחקנים שמעטרים את סגל הקבוצה כיום, מספר על הדרך שעברו יחד: "הקבוצה הזו עברה דרך ארוכה מאוד, רובם משחקים יחד כבר הרבה שנים. חלקם משחקים יחד עוד מנערים ב' תחת זיו אריה, וגם השילוב של שחקנים מוכשרים שהצטרפו כמו סוהיל ארמלי, מאוויס צ'יבוטה ועוד נעשתה בצורה מצוינת. אפשר לומר שגם החריגי גיל וגם השנתון הצעיר נקלטו מצוין יחד למרקם קבוצתי מגובש".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער מספר על הדרך שעברה הקבוצה העונה מנקודת מבטו: "במהלך העונה הזו הם ידעו להתגבר על קשיים, על תקופה של גיוסים ובעיות לא קלות. השחקנים הפגינו מוסר עבודה ומשמעת והתקדמות אישית בכל הרמות. הם שברו שיא מבחינת כיבוש השערים, שיא חסר תקדים מה גם שמדובר על ארבעה שחקנים עם כמות דו ספרתית של שערים. ממצבים נייחים לא כבשנו הרבה העונה, דבר שמראה שבמשחק המסודר כבשנו המון ממהלכים קבוצתיים מאוד וזו תוצאה של עבודה מקצועית נכונה וגישה התקפית".

"אני מזמין את כל האוהדים שתמכו בנו לאורך העונה להגיע ולהנות איתנו השבת. אני יודע שהמעבר לרמלה הקשה על חלק מהאוהדים, אך המרכיב המקצועי היווה שיקול חשוב. אני מאמין שהמתקן הזה יכין את השחקנים בצורה טובה יותר לתנאי משחק של בוגרים".

המשחק יערך באצטדיון רמלה בשעה 11:00 ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. מועדון מכבי תל אביב קורא לאוהדים לבוא לשמוח עם השחקנים הצעירים תוך כדי שמירה וציות לנהלים, בשבת צהובה ומיוחדת עם קבוצת הנוער.