שלושה מחזורים נותרו לסיום עונת 2014/15, כאשר ביום ראשון (א') תחזור מכבי תל אביב לאיצטדיון בלומפילד למשחק ביתי מול עירוני קריית שמונה שעשוי להבטיח את תואר האליפות כבר בראשון

מהמשחק יעדרו בוודאות ערן זהבי וגל אלברמן עקב ספיגת כרטיסים צהובים, כאשר גם שרן ייני וקרלוס גארסיה עלולים להעדר. מאמנה של הקבוצה פאקו אייסטאראן דיבר הבוקר (ה') על המשחק הקרוב וגם על הזעזועים שביצעו שתי היריבות הבאות שלו לצמרת.

https://www.youtube.com/watch?v=yXFC0JwsusQ

pako

"אני לא רוצה להתייחס לשינוייים שמתרחשים אצל קבוצות אחרות, אבל אני לא חושב שהעזיבה של אלישע לוי תשפיע על באר שבע בגמר או על קרית שמונה", הבהיר פאקו, "לדעתי אולי אפילו השחקנים ירצו להוכיח יותר שמגיע להם. אנחנו נמצאים בשבוע שבסופו, או שנסיים עם הכל או כמעט בלי כלום. אנחנו בדרך הנכונה, אבל לפעמים אתה יכול להגיע לבאר אבל לא לשתות. אני מפוקס ומרגיש אחראי שהכל יהיה בזמן הנכון. אנחנו צריכים להופיע למשחקים החשובים וזה מה שמשנה. החסרונות של השחקנים לא יהוו תירוץ. אני אדאג שהשחקנים יבואו למשחק במצב המנטלי הנכון ואני מקווה שנשמח בסוף המשחק".

המאמן התייחס לסוגיית הלחץ שעלולה לעלות כעת בשלבים המכריעים של העונה:

"כרגע אין לחץ אצל השחקנים. ראיתי אותם במהלך העונה מקצוענים ומחויבים, ושום דבר לא השתנה. הדבר היחידי שעשינו בו שינויים בזמנים של האימונים, וגם כמה ימי מנוחה כדי לעזור לשחקנים להתמודד עם העונה הארוכה. עכשיו כולם חייבים להגיע למשחקים בשיא היכולת שלהם. מבחינתי כל שחקן שאצלי בסגל הוא מוכן לשחק דקה, עשר או 90 דקות, לשבת על הספסל או לפתוח בהרכב. זו מבחינתי המשמעות של קבוצה. אם לא נבוא בגישה הנכונה אנחנו לא נשיג את המטרות שהצבנו לנו ".