נקודה אחת הספיקה לצהובים של דרור קשטן כדי לרשום את אחת העונות הזכורות משנות ה-90. כך זה נראה אז

1995/96, 11 במאי, אצטדיון בלומפילד. שני מחזורים לסיום העונה מכבי תל אביב ומאמנה דרור קשטן, אירחו את בית"ר ירושלים למשחק בו תספיק נקודה אחת בלבד כדי להבטיח אליפות שנייה ברציפות.

Nimni

שורה אוברוב, גדי ברומר, ניר קלינגר, אבי נימני, איציק זוהר, נועם שוהם, אלי דריקס ויבגני קשנצב היו רק חלק מהשמות שהובילו את המועדון מקריית שלום לאחת העונות המוצלחות ביותר בשנות ה-90. 19 אלף צופים מילאו את היציעים באצטדיון ביפו. שעה ארוכה לפני המשחק האוהדים כבר חיממו את הגרונות. השחקנים בחדר ההלבשה כבר היו ערוכים ודרוכים לקראת המםגש שאמור  להכריע. גם השמפניות והדגל הצהוב כחול עם הסמל של המועדון עליו  היה מוכן להקפת האליפות בסיום.

Driks

דקה אחת אחרי שריקת הפתיחה של המחצית השנייה מכבי ת"א זכתה להזדמנות מעולה לעלות ליתרון אחרי עבירה שנעשתה על אלי דריקס ברחבה. נימני ניגש לבעוט את הכדור עונשין, אך שוב קורנפיין, במשחק ענק, השתטח לפינה הנכונהה ועצר את הכדור.את ההזדמנות הראשונה הממשית רשם אלי דריקס בדקה ה-22 אחרי הרמה מדוייקת של גדי ברומר לראשו של החלוץ שהתחמק מאהוד  כחילה ונגח מעל לשערו של איציק קורנפיין. בדקה ה-41 דריקס רשם החמצה נוספת. נימני קיבבל כדור עומק נהדר מנועם שוהם, פרץ לרחבה ומסר רוחב לדריקס שבעט היישר לרגליו של קורנפיין. קלינגר ניסה לבעוט את ההריבאונד אבל הכדור חמק החוצה. שתי הקבוצות ירדו להפסקה אחרי מחצית מאופסת. המתח ביציעים בבלומפילד היה בשיאו.

Kashnezev

לנימני לא לקח הרבה זמן לפני שכיפר על החמצת הפנדל. בדקה ה-54 מצא קלינגר את מספר 8 בכדור עומק שהותיר את כל הגנת בית"ר מאחור. נימני היתל בקורנפיין ומזווית קשה בעט פנימה ורץ לחגוג את שאגת השמחה של האוהדים. עד לסיום המשחק נשמר היתרון, ובתום 94 דקות, השופט מאיר לוי שרק לסיום ואותת לשחקנים לרוץ ולחגוג אליפות שנייה ברציפות שהפכה לדאבל בסיום העונה.