מנהלה הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף כינס את קבוצת הנוער לשיחה מיוחדת בסיום המשחק. קבלו הצצה לשיחה של קרויף וגם תגובות נוספות של הצהובים הצעירים

עונת 2014/15 בליגת העל לנוער הגיעה לסיומה בצורה המתוקה ביותר כשמכבי תל אביב 'שחר' הניפה את צלחת האליפות והחזירה אותה אל קרית שלום לאחר שנתיים. השחקנים של זיו אריה ניצחו במשחק האחרון את בית"ר טוברוק בתוצאה 2:3, אך מוקד תשומת הלב היה כמובן החגיגות המתוקות בסיום.

https://www.youtube.com/watch?v=ZVq11d_IeDg

מנהלה הספורטיבי של המועדון ג'ורדי קרויף נכח יחד עם מנכ"ל המועדון מרטין ביין במשחק, כאשר לאחר ההנפה כינס קרויף את השחקנים לשיחה בה סיכם מנקודת מבטו את העונה שעברו הצהובים הצעירים: "ראשית, מגיעות לכם ברכות על הזכייה באליפות. הייתי באצטדיון 'וינטר' כשחגגתם בשבוע שעבר, אבל הרגשתי שזה היה רגע שלכם יחד עם הצוות המקצועי והעדפתי לא לגשת לדבר איתכם. אני רוצה להגיד לכם שמנקודת המבט של המועדון, זו הייתה עונה מיוחדת. הייתם ביתרון של 9 נקודות, הראש שלכם יצא מעט מריכוז, ואז הגיע המשחק הגדול בחיפה שם נלחמתם, ניצחתם ועשיתם את הצעד הגדול לקראת הזכייה. הדבר הזה רק מראה כמה שבכדורגל אסור לעולם להוריד את רמת האינטנסיביות, ולא לאפשר לעצמך לוותר על שם דבר.

המנהל הספורטיבי של מכבי לא שכח להחמיא גם לצוות המקצועי בראשות זיו אריה: "אני רוצה לברך גם את את ניר לוין וזיו אריה. מועדון חייב שיהיה לו מאמן שמסתכל לא רק על התוצאות, אלא אחד שמחנך את השחקנים. לפעמים זיו קשוח אתכם קצת, אולי מוציא אתכם מהמשחק כשאתם חושבים שאתם מבריקים, אבל זה מה שאנחנו רוצים ממנו, וזה גם מה שאתם צריכים. אם אתם לא מבינים את זה עכשיו, תבינו את זה בעתיד. תפקיד המאמן בנוער הוא להיות מחנך ולא חבר".

קרויף גם דאג להבהיר לשחקנים את הדבר החשוב לו באמת בכל הקשור למחלקת הנוער: "לנו חשוב החינוך ורק אז הניצחונות, אך אם אנחנו מצליחים לשלב את שניהם, זה המצב הכי טוב שיכול לקרות לשחקנים ולמועדון. עשיתם אותנו גאים מאוד. תהנו מהימים הקרובים, תחגגו ותהנו וחושו גאווה, כי לא כל אחד זוכה בקריירה שלו באליפות".