קבוצת הנוער תארח בשבת את הפועל פתח תקווה, נערים א' בגמר הגביע וגם כל שאר משחקי המחלקה כאן לפניכם

עונת הכדורגל לעונת 2014/2015 נמצאת בשלבי ההכרעה, וקבוצות מחלקת הנוער נמצאות בישורת האחרונה לקראת ההכרעות בליגות שלהן. קבוצת הדגל של המחלקה, קבוצת הנוער של זיו אריה תארח את הפועל פתח תקווה שכבר ירדה ליגה (12:00), במטרה לנסות לסגור את סיפור האליפות. לצהובים הצעירים יש יתרון של שלוש נקודות לאחר הניצחון על מכבי חיפה, וגם הפרש השערים משחק לטובת מכבי. במידה ומכבי תנצח וחיפה תפסיד במשחק החוץ שלה בקרית שמונה, מכבי תבטיח כמעט בוודאות את האליפות, בזכות ההפרש של 27 השערים בינה לבין מכבי לחיפה.

Haviv Ohayon

נערים א' לא יקחו חלק במחזור הליגה הקרוב, כיוון שיתמודדו בגמר גביע המדינה מול מקבילתה מעירוני ניר רמת השרון. את משחקה במחזור ה-29 שיחקה כבר מכבי וסיימה בתוצאת תיקו מול הפועל ראשון לציון. כרגע הקבוצה של אליעזר אהרון תקווה למעידה של מכבי חיפה במשחק החוץ שלה בבאר שבע, אשר ישאיר את מכבי במקום הראשון בטבלה עם מחזור אחד בלבד לסיום.

נערים ב' תמשיך בפגרת הנבחרת שלה ותשחק את משחק הדרבי שלה רק ביום רביעי, באיצטדיון ברמלה. נערים ג' שלנו שלפני ימים מעטים שיחקו אחת נגד השנייה בגמר גביע המדינה יחזרו לשגרת הליגה, כאשר מכבי תל אביב דרום שהפסידה בגמר, תתמודד מול הפועל קרית אונו בשעה 08:30 במגרשה של קרית אונו. הזוכה של הגמר, מכבי צפון, תארח ביום שישי בקרית שלום את מכבי ברקאי.

ילדים א' צפון תארח את מכבי נתניה בקרית שלום בשעה 09:00. ילדים א' דרום תתארח בוולפסון לדרבי התל אביב בשעה 10:45. ילדים ב' דרום של אסף פרופטה ואיתן כץ תארח את מקבילתה מהפועל באר שבע בקרית שלום בשעה 11:00. ילדים ב' צפון של כפיר אלפונטה ועופר קולטון יתארחו בשעה 09:00 בנס ציונה.