לאחר שעברה דרך ארוכה בגביע המדינה, קבוצת נערים א' מגיע לישורת האחרונה במפעל כאשר תתמודד בגמר (שבת, 09:00) מול עירוני ניר רמה"ש. בן אהרון: "יש רצון גדול לזכות בגביע"

בשבת הקרובה, תשחק קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה מול עירוני ניר רמה"ש בבית הנבחרות בשעה 09:00. הקבוצה של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר ינסו להביא גביע נוסף למחלקת הנוער של מכבי, לאחר שעברו כברת דרך יפה מאוד בגביע.

מכבי 'עודד' תל אביב פגשה לא מעט יריבות קשות בדרך אל הגמר. כבר בהתחלה התמודדה מכבי מול מקבילתה ממ.ס. אשדוד. מאמנה של הקבוצה אליעזר אהרון זוכר את המשחק הזה היטב: "המשחק הראשון שלנו היה מול מ.ס. אשדוד. זה משחק שביצענו בו מהפך לאחר שפיגרנו 0:1. הצלחנו להפוך בעשר הדקות האחרונות של המשחק את התוצאה, ולבסוף ניצחנו 1:2 והעפלנו".

Altman

"ניצחנו את המשחק בפתח תקווה רק לאחר הארכה. הם עשו לנו חיים קשים מאוד אבל בסוף הראנו את האופי שלנו והצלחנו להעפיל, שוב במשחק חוץ קשה" סיפר אליעזר. בשלב רבע הגמר צלחה מכבי משחק חוץ נוסף מול הכח עמידר רמת גן אותה ניצחה בתוצאה 0:4.גם בשלב הבא חיכתה למכבי הגרלה קשה, כאשר התמודדה מול מכבי פתח תקווה. המלאבסים לא עשו חיים קלים למכבי, ובמגרשה של פתח תקווה, נגמר הזמן החוקי של המשחק בתוצאה 1:1.

בחצי הגמר שנערך בבית הנבחרות שבשפיים, התמודדו הנערים מול הקבוצה המקבילה של בית"ר ירושלים. מכבי הראתה עליונות מהרגע הראשון ולבסוף ניצחה את המשחק בתוצאה 1:3 והעפילה לגמר. לקראת המשחק בשבת, התייחס בן אהרון למפגש הקרוב מול היריבה בגמר: "לכולם אין ספק שרמת השרון היא קבוצה טובה, אחרת היא לא הייתה מגיעה למעמד הזה. מדובר גם בקבוצה שמובילה את הליגה שבה היא משחקת וקל, לא הולך להיות. אנחנו צריכים לעשות את הכי טוב שלנו. אנחנו לא מתכוננים אחרת למשחק בגלל שמדובר במשחק גביע למרות שלא אסתיר, יש רצון גדול לקחת את הגביע".

סמוך לזמן בו תסיים הקבוצה של בן אהרון את הגמר, תתמודד יריבתה לצמרת הליגה מכבי חיפה במשחק חוץ מול הפועל באר שבע. מכבי אמנם תקווה לאיבוד נקודות של הירוקים, אך בן אליעזר מתעקש שלא שם תהיה תשומת הלב של קבוצתו: "אנחנו צריכים לשחק ולא לחשוב על מה שקורה במשחקים אחרים במקומות שונים".