משחק הכתרה, מאבקי צמרת וקבוצה אחת שסיימה את העונה הסדירה. כל הפרטים על משחקי השבת במחלקת הנוער כאן לפניכם

ליגות הנוער השונות ממשיכות לצעוד בצעדי ענק לקראת סיום עונת 2014/15, וגם הקבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב נמצאות רובן בשלבי ההכרעה. קבוצת הנוער של המועדון תשחק ביום שבת מול בית"ר טוברוק בשעה 11:00 באצטדיון ברמלה. בתום המשחק תוכתר הקבוצה של זיו אריה כאלופת המדינה ותוענק לה צלחת האליפות בטקס מטעם ההתאחדות לכדורגל. המועדון קורא לקהל לבוא לעודד ולשמוח בשבת צהובה במיוחד.

COHEN

קבוצת נערים א', מכבי תל אביב 'עודד', סיימה את העונה בשבוע שעבר כשהיא נמצאת במקום השני, נקודה אחת פחות מהמקום הראשון. הקבוצה של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר מסיימת כשבאמתחתה גביע המדינה בו זכתה הקבוצה. קבוצת נערים ב' תשחק בשבת במשחק חוץ מול הפועל באר שבע בשעה 11:00. המשחק הוא מחזור השלמה ממשחק שנדחה מחודש אפריל. הצהובים של שלומי מיטלקה ולאון אסרף נמצאים בעמדת הובלה במקום הראשון עם שש נקודות יתרון על פני המקום השני, חמישה מחזורים לסיום.

מכבי תל אביב 'אלדד' של אייל צחי ועודד ברנע זכתה כבר בשבוע שעבר באליפות הליגה לאחר שניצחה 0:13 את הפועל רמת גן. האלופה הטרייה תתארח אצל הפועל ראשון לציון בשעה 09:00 באצטדיון "ההברפלד", כאשר נותרו שלושה מחזורים לתום העונה. נערים ג'2 תארח בקרית שלום את הפועל כפר סבא בשעה 08:30. הקבוצה של ארז בלפר ועודד ברנע שזכתה בגביע המדינה מוקדם יותר העונה נמצאת במקום השני בטבלה בפער של 6 נקודות, כאשר נותרו להם שני משחקים בלבד עד תום העונה.

ילדים א' דרום בהדרכתם של אורי דוד ואביב ריין נמצאים במאבק ראש בראש על האליפות עם מקבילתה מחיפה, כאשר לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות ולצהובים יחס שערים עדיף בהרבה. קבוצת הדרום תתמודד מול בית"ר ירושלים במשחק חוץ בבית וגן בשעה 08:30. ילדים א' צפון של ניסים דבש ותמיר שמיר ינסו לצמצם את הפערים מהמקום הראשון כאשר יפגשו את מכבי הרצליה במשחק שיערך בקרית שלום בשעה 09:00. ילדים ב' צפון יתמודדו גם הם מול בית"ר ירושלים בבית וגן בשעה 08:30. ילדים ב' דרום יארחו דרבי תל אביב בקרית שלום בשעה 11:00.