שבת של הכרעות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. כל המשחקים, השעות והתרחישים כאן לפניכם

עונת 2014/15 עומדת בפני שלבי הסיום שלה, וקבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב עומדות רגע לפני רגעי ההכרעה בליגות שלהן. קבוצת הנוער של זיו אריה תצא למשחק חוץ מול הפועל רמת גן במשחק שיערך באצטדיון 'וינטר' בשעה 12:00. ניצחון של הצהובים בתוספת איבוד נקודות של מכבי חיפה יעניק למכבי תל אביב 'שחר' את צלחת האליפות עוד השבת.

קבוצת נערים א' תסיים את העונה שלה בשבת כאשר תפגוש בקרית שלום את בית"ר טוברוק (13:00). קבוצת הנערים של אליעזר בן אהרון נמצאת במקום השני, בפיגור נקודה אחרי מכבי חיפה שמובילה את הטבלה ותפגוש את הפועל חיפה. ניצחון של מכבי תל אביב 'עודד' בתוספת של הפסד או איבוד נקודות של חיפה יביא את הצלחת לנערים א' שזכו בשבת האחרונה בגביע המדינה.

naarim A cup

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שניצחה במחזור אמצע השבוע בדרבי את הפועל תל אביב תגיע גם היא למשחק עונה מבחינתה, כאשר תפגוש את מכבי פתח תקווה שנמצאת במקום השני, שלוש נקודות מתחת לצהובים. המשחק יתקיים בפתח תקווה בשעה 11:00

מכבי תל אביב 'אלדד' תפגוש את הפועל רמת גן למשחק בקריית שלום (08:30). נערים ג' עשויים לזכות באליפות באופן רשמי במידה ובית"ר ירושלים שבמקום השני תאבד נקודות. נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ מול בני סכנין בשעה  15:00.

ילדים א' דרום יתמודדו מול הפועל פ"ת בקרית שלום בשעה 10:15. מכבי תל אביב 'שלמה' תתמודד מול הפועל רעננה בחוץ ב-10:15.

ילדים ב' דרום יתמודדו מול הפועל ראשון לציון במשחק חוץ שיערך בשעה 08:30. ילדים ב' צפון יארחו את עירוני מודיעין בשעה 10:30.