שבעה משחקי ליגה, גמר גביע אחד ושמונה ניצחונות בסך הכל. זה המאזן של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מהשבת האחרונה. כל הפרטים כאן לפניכם

שבת מוצלחת נוספת עברה על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. מלבד משחקי הליגה אשר שוחקו בשבת, נערך גם גמר גביע המדינה בו הצליחה קבוצת נערים א' לזכות כאשר התמודדה מול עירוני ניר רמת השרון, וניצחה בתוצאה 0:3.

קבוצת הנוער של המועדון הצליחה להתקרב צעד נוסף אל עבר צלחת האליפות כאשר ניצחה בביתה את הפועל פתח תקווה 0:1 לאחר שער של מתן חוזז מהנקודה הלבנה. כעת כשהיא שני מחזורים לפני סיומה של הליגה הסדירה, הקבוצה של זיו אריה זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את האליפות, דבר שעשוי לקרות כבר במחזור הבא כאשר תתארח אצל הפועל רמת גן בוינטר.

Hozez

נערים ב' של שלומי מיטלקה שהו בפגרת הנבחרת ביום שבת, אך כבר ביום רביעי יחזרו השחקנים לדרבי מותח שיערך בקרית שלום. קבוצת נערים ג'   'אלדד' הצליחו להתאושש מההפסד בגמר הגביע, וניצחו את הפועל קרית אונו בתוצאה 2:0. נערים ג'2 הצליחו להמשיך את קו הניצחונות מגמר הגביע וגברו בתוצאה 1:3 על מכבי ברקאי.

ילדים א' צפון ניצחו אף הם את מכבי נתניה במשחק בית שנערך בקרית שלום בתוצאה 1:3. ילדים א' דרום התמודדו בדרבי שנערך בוולפסון, וניצחו את היריבה העירונית בתוצאה 1:2. ילדים ב' צפון יצאו למשחק חוץ בנס ציונה אותו ניצחו בתוצאה 1:5, כאשר ילדים ב' דרום ניצחו בתוצאה 1:8 את הפועל באר שבע בבית.