קפטן מכבי תל אביב אחרי התיקו 1:1 מול הפועל ב"ש: "אף אחד לא מרגיש באווירת סוף עונה"

אחרי ה-1:1 הערב (ב') מול הפועל ב"ש, במכבי תל אביב כבר מסתכלים קדימה לקראת המשחק שכנראה יהיה החשוב ביותר של הצהובים העונה וייתכן שיכריע את מאבק האליפות מול השנייה בטבלה עירוני קריית שמונה.

yeini

קפטן הצהובים, שרן ייני, שנפצע בגבו והוחלף במחצית הודה: "זה לא משחק טוב שלנו ואנחנו צריכים להרים את עצמנו כי זה מאני טיים. בכל זאת הנקודה הזאת הרחיקה את הפועל ב"ש, מולם זה סגור, וכעת הפער מקריית שמונה עומד על שש נקודות".

הקפטן דחה את כל הטענות שהצהובים נראים שבעים במאבקי האליפות: "לא התרגלנו לקחת אליפות. יש הרבה שחקנים שעוד לא התרגלו לזה. אנחנו, השחקנים הבוגרים והצעירים כאחד, מודים על כל רגע שיש לנו כדי להילחם עונה אחר עונה על האליפות. יש הרגשה שאנחנו צריכים לתת יותר מעצמנו בהכנה למשחק כדי לנצח אותו".

BEN HAIM

"אנחנו לא נתיימר לומר שאנחנו ביכולת שיא", הוסיף ייני. "אמרתי כבר שאנחנו נלחמים בעצמנו בעצם. זה לוקח זמן להגיע למוכנות שאנחנו מגיעים לכל משחק. אנחנו מדשדשים אבל עדיין זה הכיוון. אף אחד לא מרגיש באווירת סוף עונה. אנחנו נאבקים בהרגשה שלנו שנוצר פער ואנחנו קרובים לאליפות. נאבקים שלא להיכנס לשאננות. עכשיו הפער הוא רק 6 נקודות לקראת משחק מול היריבה שלנו על התואר".

לקראת המפגש מול עירוני קריית שמונה אמר הקפטן: "כל המשחקים מול עירוני קריית שמונה העונה היו קשים. בבלומפילד יש לנו משחקים מאוד טובים. יש קצב מצויין והקהל דוחף. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולדעת שכולם מוכנים".

מי שיחסרו במשחק הקריטי של העונה הם גל אלברמן וערן זהבי המוצהבים: "מדובר בשני שחקנים חשובים. ומה שיפה במכבי שלכולם יש מחליפים. ואני בטוח שנבוא מוכנים", הבהיר הקפטן, "אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים שיכולים להכריע את המשחק ונותנים גול וגורמים ליריבה להילחץ. אז תארו לכם מה יקרה שנשחק טוב. אנחנו לא לחוצים".