מכבי ת"א נפרדה בתיקו 1:1 הערב (ב') במפגש החוץ הקשה מול הפועל ב"ש, ובכך הפער בצמרת ירד ל-6 נקודות, כשביום ראשון הקרוב יארחו הצהובים את עירוני קריית שמונה לעוד משחק שעשוי להכריע את מאבק האליפות.

מכבי תל אביב והפועל באר שבע סיימו בתיקו 1:1 שקבע חלוקת נקודות בתום 90 דקות באצטדיון 'וסרמיל'. המאמן פאקו אייסטאראן לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון מהדרך בה שיחקה הקבוצה, אך היה אופטימי לגבי העתיד:

"לא הגיע לנו לנצח את המשחק. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו במחצית הראשונה אבל לא עשינו את זה. אחרי החילוף המאולץ של שרן ייני זה השאיר אותנו עם חילוף אחד פחות שהיינו צריכים בסוף. אני חושב שבמחצית הראושנה שיחקנו טוב. אם היינו מבקיעים את הגול השני אולי היינו מגיעים לחצי השני יותר נינוחים".

https://www.youtube.com/watch?v=j7B3lHJVxwQ

PAKO

המאמן הוסיף: "במחצית השנייה כשעברנו מערך שלטנו במשחק 20 דקות וביצענו עוד חילוף. הקושי שלנו היה מול המצבים הנייחים שלהם ולא במשחק פתוח. יכול להיות שהשחקנים עייפים כי הם לקראת סוף העונה אבל זה לא תירוץ. אני מקווה שנזכה בראשון. אני אחראי על הבאת האליפות למכבי. השנה אין לנו יתרונות, לא מפריע לי שהם משחקים לפנינו, ושאנחנו עם משחק חסר בניגוד לכל הקבוצות. אפשר להגיד שאנחנו משחקים עם סוג של יד מאחורי הגב, אבל זה בסדר. אם ננצח ונזכה באליפות לאף אחד לא יהיה אם ניצחנו בחוץ או בבית".

על היכולת הנהדרת של חואן פבלו אמר המאמן: "חואן היה נהדר היום כפי שהוא בכל העונה. להפועל באר שבע יש שחקנים עם משחק ראש מצוין והיו לנו בעיות עם זה היום. חואן היה נהדר והציל אותנו".