כרטיסים נוספים הופשרו לגמר גביע המדינה. הגרלה תערך בקרב בעלי המנויים. הפרטים המלאים בידיעה

ביום רביעי ה-20/5 בשעה 20:30 יערך גמר גביע המדינה בו תתמודד מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע באיצטדיון סמי עופר. ההתאחדות לכדורגל הפשירה כרטיסים נוספים למשחק גמר גביע המדינה לאוהדי שתי הקבוצות. לאחר סיכום עם ההתאחדות לכדורגל, הכרטיסים לקטגוריה 1 שהופשרו ימכרו ללא עמלה כפי שקבעה ההתאחדות מראש. לאור הביקוש הרב, ובעקבות פנייה של המועדון לא תתבצע מכירה בקופות ההתאחדות, אלא יוגרלו הכרטיסים בין המנויים של מכבי תל אביב. 

הכרטיסים שהופשרו הם לקטגוריה '1' המועדון יערוך הגרלה לבעלי מנויים, כל מנוי יכול להרשם פעם אחת בעל מנוי אשר יוגרל, יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד. מימוש הזכייה ורכישת הכרטיס תתאפשר עד יום שני, ה-18/5 בשעה 19:00.

רוצים להירשם להגרלה? לחצו כאן

מחיר כרטיס לקטגוריה '1' :

מבוגר – 90 ₪

ילד/נוער/אישה/חייל/סטודנט – 45 ₪

ההרשמה להגרלה תחל היום (ד')  ותימשך עד ליום שבת ה-16/05 בשעה 19:00. החל ממועד זה לא ניתן יהיה להירשם להגרלה. העולים בגורל יקבלו מסרון על כך שמספר המנוי שלהם עלה בגורל, ואת פרטי הרכישה. רכישת הכרטיס תינתן בכפוף להצגת המנוי והצגת המסרון, או בזיהוי מוקפד דרך הטלפון. ההשתתפות היא לבעלי מנוי עונתי בלבד ובכפוף להצגת המנוי והמסרון התואם.

שימו לב:

– יש לדייק במסירת הפרטים. בעלי המנויים שיוגרלו יקבלו מסרון עד 24 שעות ממועד קיום ההגרלה עם הפרטים לרכישת הכרטיס לטלפון הסלולרי שיוכנס להגרלה.

– חשוב לשים לב כי הסלולרי המצוינים בהגרלה יהיו בשימוש.

– בעל מנוי שיוגרל יחויב ברכישת הכרטיס. זוכה שלא ירכוש את הכרטיס ייפסל באופן אוטומטי מההגרלות הבאות.

– המועדון לא מתחייב לספק כרטיס נוער/חייל לנוער ולחיילים.

– ההגרלה בפיקוח רואה חשבון.

– ההרשמה להגרלה בכפוף לתקנון.