יממה אחרי ההודעה על שיתוף הפעולה החדש עם HP, הגיעו נציגי המועדון ושחקנים לסיור במפעל בקריית גת

לאחר ההודעה רשמית שיצאה אמש (ג') על שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב לחברת HP, הגיעו נציגי המועדון והשחקנים ליום סיור מיוחד במפעל החברה שבקרית גת, בנוכחות מנכ"ל המועדון מרטין ביין ושחקני הקבוצה.

https://www.youtube.com/watch?v=w0fOjTcGRPc

באירוע המכובד לבש המפעל שבקרית גת צהוב כחול לכבוד הגעת הקבוצה, כאשר מנכ"ל הקבוצה, מרטין ביין דיבר על השותפות שנרקמה בין הצדדים:

"HP היא מותג עולמי מצליח עם הרבה ערכים כאשר הדינמיות היא מילת המפתח ב-HP , וגם אנחנו במכבי מאמינים בדינמיות הזו. כאשר נכנסנו לשותפות הזו הבנו שהסינרגיה בין מכבי ל-HP תוביל למטרות שאליהן כיוונו בשעת החתימה. אני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לשיתוף פעולה הזה להתבצע. השחקנים שאיתנו כאן יודעים שהצלחה על המגרש מובילה להצלחה מחוץ למגרש, וביחד, אנו מאוחדים כזוכי טרבל כדי להמשיך את ההצלחה גם אל מחוץ למגרש והיום זו דוגמה נפלאה".

דירקטור לרכש ושרשרת אספקה של HP אינדיגו וסאייטקס, עמוס גבאי, הוסיף : "ראשית אני מברך את המועדון, ההנהלה, השחקנים והאוהדים על הטרבל ההיסטורי שהשיגו. אנחנו ב-HP עקבנו אחרי הניהול של מר מיץ' גולדהאר והתרשמנו עמוקות מדרך הניהול של המועדון, מהמקצועונות של נושאי המשרות ומצאנו תרבות וערכים משותפים של כבוד, מקצוענות, עבודת צוות, יושרה וכמובן הרצון לנצח. אנו רואים בשותפות חיבור בין שתי קבוצות. אלופת המדינה והקבוצה המעוטרת ביותר במדינה, וחברת HP שהיא אלופת העולם בתחום הדפוס הדיגיטלי. אנו נשתמש במגוון הכלים שלנו כדי לחזק את העמקת הקשר בין האוהדים למועדון והבאת מוצרים חדשים בתחום המרצ'נזדייז".

במהלך הסיור עברו השחקנים בין תחנות שונות של דפוס במפעל, קיבלו הסברים על דרכי הפעולה של אמצעי הדפוס ולבסוף נהנו גם ממגוון מוצרים שהודפסו במיוחד עבורם כגון פוסטרים קבוצתיים ומוצרי טרבל שונים ואפילו שוקולד לכבוד האליפות. 

במהלך הסיור התפנה מנכ"ל המועדון לומר מילים נוספות לגבי השיתוף פעולה החדש עם חברת hp: "מכבי משקיעה עוד ועוד בצד הדיגיטלי והשותפות הזו מרגשת מאוד. זה חלק מהאסטרטגיה שלנו ו-hp  היא שותפה מושלמת למטרות שלנו. חלק מהמוצרים שראינו פה היום היום הם פשוט מדהימים וזה עוד פחות מיממה לאחר חתימת ההסכם. יש לנו הזדמנות נהדרת ליצור קשר באופן נוסף עם האוהדים שלנו דרך המרצנדייז' החדש שאני בטוח שישמח את האוהדים לפחות כמו שהשחקנים מתלהבים מהם כעת". המנכ"ל גם מצא זמן לצחוק מעט כאשר התייחס למוצר שצד את עיני השחקנים: " אני רואה שהם מתלהבים במיוחד מהשוקולד ונראה שהם בהחלט צריכים קצת סוכר אחרי כל החגיגות של השבועות החולפים".