בוקר אחרי שהצהיר על קשירת עתידו במועדון, ערן זהבי מצא זמן לצאת לסיור ב-HP, ולהתייחס להארכת חוזהו

ערן זהבי הגיע הבוקר (ד') לקריית גת יחד עם חבריו לקבוצה ונציגי המועדון במסגרת סיור שערכה הקבוצה במפעל של החברה עימה הצהיר המועדון על שיתוף פעולה חדש. כל זאת, פחות מיממה אחרי שהקשר והמועדון הודיעו על הארכת חוזהו.

עוד באתר:

 

"זה חלק מהדברים שאנחנו עושים במועדון ועושים בהנאה. זה אירוע מאוד יפה והשיתוף פעולה הזה מבורך", אמר זהבי. "לאורך העונה אמרתי שאני מרוצה פה ואתמול בחתימה זו הייתה ההוכחה הסופית. בחרתי להישאר במכבי ועשיתי מה שאני חושב שנכון לקריירה שלי כרגע. ישבתי לשיחה עם מיץ' גולדהאר וג'ורדי קרויף והבהירו לי לאן המועדון רוצה להתקדם והבנתי שגם אני רוצה שלשם תגיע הקריירה שלי. חלומות מתגשמים לאט לאט וכשמגשימים אחד עוברים לחלום הבא. האופציה הכלכלית היא טובה אך היא לא הכל. במועדון כל הזמן הרגשתי מוערך ובורג מרכזי, זה לא בגלל החוזה החדש. העבודה היא אותה עבודה ושום דבר לא השתנה. לא ויתרתי על אירופה, ברגע שיהיה משהו אני ומכבי נחשוב על זה ביחד. אני מאוד שמח על ההחלטה שלי, מעריכים אותי ואני נהנה מכדורגל".

HP MARTIN

כעת זהבי, כמו חבריו לקבוצה סימנו את היעד הבא: "אני חושב שזה הצהרת כוונות כדי להגיע לליגת האלופות ולא מסתירים את זה. הקיץ הזה לא יהיו תירוצים ומגיע למועדון הזה להיות בליגת האלופות".

על המספרים המרשימים שלו העונה אמר: "אני אשמח להגיע למספרים שלי גם בעונה הבאה. אני לא מנמיך ציפיות אף פעם. המספרים הם לא נורמלים לקשר אבל אני חושב שהיו שתי עונות מדהימות אבל המטרות הקבוצתיות היו יותר חשובות. אם הצלחתי להשיג דברים אישים על הדרך זה נחמד".