מכבי תל אביב זכתה בפעם השלישית ברציפות באליפות המדינה לאחר ניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה משערים של ראדה פריצה ומהארן ראדי. פאקו: "עשינו את העבודה"

לאחר עונה קשה ומיוחדת, מכבי תל אביב זכתה באליפות השלישית ברציפות לאחר ניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה. המאמן פאקו אייסטאראן הרשה לעצמו לשחרר כמה חיוכים ולסכם את העונה:

"אני מרגיש שעשינו את העבודה. באתי לכאן עם אחריות לקחת אליפות ואני מרגיש שעשינו את העבודה. לעולם לא התחרטתי על החלטות שלקחתי בעבר. בסיום עונה זה זמן טוב לנתח, גם אם אתה מצליח ובעיקר אם אתה לא מצליח. הדבר הראשון שאני אנתח זה את מה שאני יכולתי לעשות טוב יותר, ואני בטוח שהיו דברים כאלו, אבל אם אתה מאמין במשהו, לך איתו עד הסוף. זה מה שיכול להבדיל אותך מאחרים. חשוב להיות כנה עם עצמך. השמחה שהייתה לי בליברפול ועכשיו זו שמחה שונה. כל הצוות המקצועי וכל הצוות הכללי הוא אחראי להצלחה. או שהיית בסביבה מקצועית מוצלחת או בסביבה לא לא מוצלחת. כולנו חלק מההצלחה ומהכשלון, מהחלטות טובות או רעות. הבעיה בכדורגל ובחיים זה שאנשים חולקים את הכשלון אך לא את ההצלחה. אני לא נוהג ככה".

לגבי השנה הבאה אמר המאמן: "אני לא חושב על השנה הבאה. לא כאן ולא כשהייתי בליברפול. פפ אמר שהוא הגיע לבאיירן שהוא הגיע כדי להיות מאושר ולא כדי לזכות בהכל. אמרתי לשחקנים שמה שאתם עושים בהווה ישפיע על העתיד. אני יודע שעשיתי את כל מה שיכולתי בהווה. אולי היה לי מזל, אך היו לי כל כך הרבה הצלחות בקריירה. גם יופ היינקס זכה בטרבל ולא המשיך בבאיירן מינכן. בחיים הכל יכול לקרות. גם אם לא אמשיך, לא אהיה מאוכזב. באופן אישי, אני לעולם לא אהיה בפרויקט שאני לא מאמין בו".

לגבי המשך הדרך אמר המאמן: "מעכשיו נצטרך להתרכז בגביע. זכייה בגביע תהיה שכתוב ההיסטוריה. ערכים חשובים כשהם נהיים לא נוחים. גם אם הצלחת, יכול להיות שאתה לא בדרך הנכונה וגם להפך. אם נזכה בטרבל זה אל בהכרח אומר שאני צריך להשאר. לא יהיה נכון לדבר על ליגת אלופות כיוון שהסגל הזה נבנה לעונה הזו.

לקראת משחק הגביע ברביעי בו מכבי תחסר לא מעט שחקנים אמר המאמן: "לקראת הגביע אני אהיה יצירתי ואשתמש בכל מה שעומד לרשותי. החיסורים לא יהיו תירוץ. אם לא נוכל להופיע כמו שצריך למשחק, לא נזכה. לפעמים כשאתה משיג את החלום אתה מפסיק לחשוב עליו. תמיד צריך לחלום עוד. החלום הבא שלי זה לזכות בגביע".