אחרי שהפכו את מכבי תל אביב 'שחר' לשיאנית הזכיות באליפות בליגת הנוער, המאמן, זיו אריה ושחקניו התפנו לחגיגות: "אני מקווה שזו תחילת דרכם לא רק בתארים אלא בכלל במכבי תל אביב"

לאחר עונה ארוכה ומתישה, קבוצת הנוער זכתה להניף את צלחת האליפות של עונת 2014/15, זכייה שהפכה את מכבי לשיאנית הזכיות באליפות בליגת הנוער. החגיגות של האליפות באצטדיון ברמלה נמשכו זמן רב כשבין לבין מצאו גיבורי האליפות זמן לדבר ולסכם את החוויות שלהם מהזכייה, שגם תוביל את הקבוצה להתמודדות במוקדמות ליגת האלופות לנוער.

https://www.youtube.com/watch?v=QtwVNLLg2i4

מאמן הקבוצה זיו אריה ששחרר חיוך גדול בסוף המשחק וסיכם את העונה בקצרה: "כיף גדול לראות את הילדים האלו. הם עובדים קשה מאוד וסופגים ממני את הטוב ואת הרע, וכיף לראות אותם חוגגים. אני מקווה שזו תחילת הדרך שלהם לא רק בתארים, אלא בכלל במכבי תל אביב. בכמה מילים אסכם את העונה. בלי להישמע שחצן, ידענו שניקח את האליפות. היכולת של הקבוצה להתמיד ביכולת מדהימה ברוב שלבי העונה, לראייה כמות השערים שכבשנו זה אומר הכל".

שחר פיבן שסיים את דרכו במחלקת הנוער בצורה הכי מתוקה אמר בסיום: "לא כל שחקן זוכה לזכות באליפות בנוער. הייתה לי חוויה יוצאת דופן לשחק עם הקבוצה הזו. בשנה שעברה היינו צעירים ועכשיו הכל התנקז לרגע המיוחד הזה. אני מאושר לשחק במכבי תל אביב, אין מועדונים כאלו ואני מודה לכולם על התמיכה ועל האמונה".

הקפטן דן גלזר סיפר על התחושות: "זה הכי מתוק בעולם. עברנו שנה קשה עם משברון קטן אבל במאני טיים היינו גברים אמיתיים ועלינו לכל משחק עם מאה אחוז נשמה ולב. לא היה לי רגע כזה מתוק בחיים שלי. אני מודה לצוות, לקהל ולשחקנים, האחים שלי שביחד עשינו את זה. יש בינינו גיבוש ענק. אנחנו מבלים, אוכלים וישנים ביחד. רואים את זה על המגרש כשכולנו מחפים אחד על השני, מעודדים ושמחים אחד בשביל השני".

"איזו חגיגה. אני מרגיש נפלא, פשוט בעננים" אמר סוהיל ארמלי, "מגיע לנו כי עשינו עונה נפלאה. עבדנו על זה באימונים והוצאנו לפועל במגרש. אנחנו עובדים על החיבור בינינו קשה מאוד כי זה המפתח לעונה הזו שעברנו". אליאל פרץ שיתף בקצרה את השמחה שלו: "זו תחושה נהדרת לקחת אליפות. הדרך שלנו ניצחה ואין דבר יותר מתוק מזה".