לאחר סדרה של ארבעה משחקים מחוץ לבלומפילד, מכבי תל אביב תחזור ביום ראשון (21:00) לאצטדיון הביתי ביפו היישר למפגש פסגה מול השנייה, עירוני קריית שמונה, שיכול להכריע את המאבק על תואר האליפות

הצהובים ישחקו ללא ערן זהבי וגל אלברמן המוצהבים, וגם שרן ייני וקרלוס גרסיה שפצועים. מנגד, מי שצפוי להיכלל בסגל הוא דור פרץ, שדרוך לקראת המפגש החשוב.

"עוד לא לקחנו אליפות", הבהיר פרץ לקראת המפגש. "אנחנו מרוכזים במשחק הקרוב ואין לנו תחושה שזכינו כבר בתארים. קודם נעבור את יום ראשון ואחרי זה נתרכז במשחק ביום רביעי".

https://www.youtube.com/watch?v=yXFC0JwsusQ

Dor Peretz

על השאלה האם האמין שבגיל 20 הוא יכלל בסגל במשחק שעשוי להיחשב כמשחק אליפות אמר הבלם הצעיר: "האמנתי שבגיל 20 אהיה חלק מסגל במשחק כמו מול קריית שמונה. יש לי לשפר במשחק שלי הרבה אלמנטים. בין היתר להתבגר ולהיות שחקן הרבה יותר טוב. אין ספק שלשחק כבלם יש הרבה אלמנטים שונים. אני  פתוח ולומד מהחברים שלי המנוסים בקבוצה. זה לוקח זמן".

פרץ, שספג צהוב חמישי במשחק האחרון בב"ש, יחמיץ את המפגש הבא מול היריבה הדרומית בגמר גביע המדינה שיערך ביום רביעי (סמי עופר, 20:30): "אני מרגיש פיספוס שלא אהיה בגמר. זו הזדמנות שיכולתי לשהשתלב בסגל הקבוצה בגמר גביע. אבל כמו שאמרתי כרגע אנחנו מרוכזים במשחק בקריית שמונה ואסור לנו לצאת מפוקוס".