מכבי ת"א תצא מחר (ב', 20:55) למשחק האחרון העונה מול מכבי חיפה בסמי עופר. אייסטאראן: "יש יריבות בין המועדונים, אבל צריך לכבד את היריב"

ביום שני הקרוב (20:55) תיכנס מכבי תל אביב לישורת האחרונה של העונה, כאשר תתחיל את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון בליגת 'ווינר' באיצטדיון סמי עופר מול מכבי חיפה. גילי ורמוט וברק יצחקי הם היחידים שלא יעמדו לרשות המאמן פאקו אייסטראן, שהתייחס למשחק הגביע האחרון בו ניצחה מכבי, וגם למשחק הקרוב מול חיפה: "לא אהבתי את הצורה ששיחקנו מול אחי נצרת, אבל לקחנו אחריות על איך ששיחקנו, ניתחנו את המשחק ובמהלך הימים האחרונים עבדנו על הליקויים. במחצית הראשונה לא הצלחנו להניע את הכדור מאחור כמו שרצינו, אבל זה חלק מהמשחק".

https://www.youtube.com/watch?v=9T7OOwCwFSs

זו תהיה הפעם החמישית העונה שמכבי פוגשת את הירוקים. המאמן התייחס ליריבות בין המועדונים ואמר: "גם אחרי חמישה משחקים, תמיד אפשר להפתיע את היריבה אבל אנחנו לא קבוצה שמשתנה לפי היריבה, אלא כזו שמשחקת את הכדורגל שלה. יכול להיות שהם יפתיעו אותנו, אי אפשר לדעת אבל אנחנו נגיע מוכנים. במשחק האחרון הם החליפו שחקנים בהתקפה וננסה לראות איך נעשה את ההתאמות לזה. יש כאן יריבות בין המועדונים, וזה בסדר, אבל צריך לזכור לכבד את היריב שלך".

Ben Haim Pako

לגבי העתיד האישי אמר הבאסקי: "אני לא לחוץ והמועדון לא לחוץ ממני. אני נהנה מכל דקה שלי במכבי, אבל המחשבה שלי היא רק על ההווה. למרות הפער, הכל יכול להשתנות. הקבוצה מפוקסת, אני לא רואה שאננות ולי זה חשוב מאוד. אני חושב שבחודש אפריל ב-80 אחוז מהמשחקים שיחקנו כפי שאני רוצה".