מאמן מכבי תל אביב סיכם את העונה רגע לפני המשחק האחרון בבלומפילד (ב', 20:55) מול מכבי פ"ת

מכבי תל אביב תארח מחר  (20:55) את מכבי פ"ת במשחק האחרון של העונה בו הצהובים גם יניפו את צלחת האליפות באצטדיון בלומפילד לעיני האוהדים. המאמן, פאקו אייסטאראן, סיכם את העונה במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק.

עוד באתר:

איך אלברמן סיכם את העונה?

בחרו את שער העונה שלכם

"היה לי מסע מהנה", פתח המאמן את דבריו, "נהנתי מכל רגע ויותר חשוב מהתוצאות שהבאנו היה התהליך. אני מאוד מרוצה מהצורה שהדברים קרו. לא ציפיתי לקחת את כל התארים כשהגעתי אבל אני תמיד שואף הכי גבוהה שאפשר. גם כשהייתי בחו"ל וגם פה בארץ".

MARTIN PAKO MITCH

המאמן המשיך ותיאר את ראיית העולם שלו לגבי הפרויקט הבא:

"אם לא אמשיך, אעזוב אם חיוך. המשפחה שלי מאוד נהנית פה אבל אני חושב שכשאתה מגיע למקום את מתרגל אליו. יש החלטות חשובות למועדון שצריך לקחת בחשבון. גם אני וגם המועדון צריכים להאמין בפרויקט הבא ושאני האדם המתאים ללכת קדימה. בימים האחרונים דיברתי עם ההנהלה, אני לא חושב שזה מוזר וזה קורה לפעמים. מועדון צריך לנתח דברים בצורה נכונה כדי לקחת את ההחלטה הנכונה".

למרות הזכייה בטרבל ההיסטורי, פאקו בטוח שלצהובים ישנן מטרות נוספות:

להעפיל לליגת האלופות זו גם מטרה. תמיד אפשר לשאוף עוד. ברגע שהגעת למקום חדש, אתה צריך לשאוף שוב פעם גבוה. זו האנרגיה שלך כשאתה מתעורר בבוקר ויש לי את זה".

לקראת המשחק מול מכבי פ"ת הוסיף פאקו:

"אתה יכול להיבחר למאמן העונה ועוד שבועיים להיות המאמן הכי גרוע. אנחנו צריכים להינות מהמשחק מחר, השחקנים צריכים להינות מאהבת הקהל לאחר שהעניקו להם טרבל היסטורי".